Експерти оприлюднили підбірку авто, де помітили найбільші розбіжності між значеннями пробігу автівок, заявленими продавцями, та востаннє зафіксованими у незалежних реєстрах.
Про це повідомляє AUTO.RIA.
Першу скрутку у третьому кварталі 2020 року помітили на Renault Megane 2011 року випуску, який продавався за $7 000 (при середньоринковій ціні $7 700) із заявленим пробігом у 100 тисяч кілометрів. Проте 2 роки тому дилерський сервіс приймав це ж авто з лічильником, що показував 777 тис. км. Тобто, "скручено" не менше 677 тис. км, а якщо додати ще 2 роки експлуатації, масштаб "примусового омолодження" буде ще більший.
Власник KIA cee’d 2008 р.в.заявив пробіг 99 тис. км. та встановив ціну $6 400, яка майже рівна середньоринковій ($6 500). Проте реєстри дилерів свідчать, що майже 4 роки тому машина мала кілометраж 846 тисяч. Математична розбіжність – 747 тис. км, плюс треба додати 3 роки 9 місяців, протягом яких машина теж їздила, що при тих же темпах може додати ще зо 300 тис. км.
Volkswagen Crafter 2007 р.в., пристосований для перевезення пасажирів, продавався з цілком "легковим" пробігом у 220 тис. км. Просили за машину практично стільки ж, як і загалом на ринку - $11 000, при середньоринковій ставці $11 800. Виявилось, що 5 років тому він уже мав 1 мільйон пробігу, зафіксований на фірмовій СТО. Тож зменшене близько 779 тис. км.
А щодо Volkswagen Passat, випуску 2008 року, то в оголошенні було зазначено 282 тис. км, що, в цілому, близько до пробігів інших легковиків такого віку. За машину просили $7300, що трохи менше середньоринкової ціни ($8200) подібних моделей. Але на ній скрутили 1 184 000 кілометрів. Ще 6 років тому цей автомобіль мав 1,466 тис. км пробігу.
Проте найбільше скрутили на Mercedes-Benz E200 2008 року виробництва. Машина продавалась за $10 500 при середньоринковій ціні на аналогічні - $9 900. Заявлений пробіг виглядав доволі вірогідно – 430 тис. км. Та ще 9 років було відомо, що це авто подолало дистанцію 2 333 000 км. Визначивши різницю між тим, що значилось 9 років тому у дилерському реєстрі, та поточним значенням на панелі приладів, отримуємо рекордний розмір - 1 903 000 км.
Зазначимо, що наразі на розгляді профільних комітетів у Верховній Раді перебуває вкрай необхідний українському авторинку законопроєкт №4039. Мета якого – створити у державному реєстрі механізм фіксації пробігу всього автотранспорту, який "скрутити" вже не вдасться. Далі при кожному техогляді чи реєстраційних діях з автомобілем показники одометра звірятимуться з тими, що є у базі даних. Якщо лічильник кілометражу в автомобілі "чомусь" показуватиме менший пробіг, ніж той, що був внесений в реєстр раніше, – на любителя "омолодження" машини у шахрайський спосіб чекатиме відповідальність.
Як повідомляв "Апостроф", раніше експерти склали перелік з 20 найбільш безпечних моделей авто, в якому врахували статистичні дані про смертність водіїв в результаті ДТП на мільйон зареєстрованих автомобілів.