В Україні до 2022 року збираються повернути техогляд, але навряд чи це істотно вплине на статистику ДТП.
Про це йдеться в матеріалі "Апострофа".
Згідно з даними Патрульної поліції, в 2020 році в Україні сталося понад 168 тис. ДТП. Це на 8 тисяч більше, ніж у 2019 році. Однак через технічну несправність транспортних засобів за минулий рік було скоєно всього 535 ДТП. Для порівняння, банальне перевищення швидкості стало причиною 38 тис. ДТП, а водіння в нетверезому вигляді спровокувало ще 4,5 тис. аварій.
За словами адвоката по ДТП Вадима Володарського, повернення техогляду практично ніякого відношення до безпеки не має.
"І навіть з тих ДТП, які сталися з причин несправності транспортних засобів, більша частина - несправність, що виникла раптово, наприклад, колесо, що лопнуло, і тому подібні речі. Фактично введення техогляду ніяким чином не вплине на аварійність", - зазначив він.
Адвокат підкреслив, що повернення техогляду може вплинути тільки на заробіток чиновників.
"Це колосально корупційний момент. Не факт, що цією корупцією буде займатися поліція, техогляд можуть віддати якимось іншим структурам, але суть від цього не зміниться. У наших умовах техогляд завжди будуть купувати", - сказав він.
У свою чергу, автоюрист Володимир Караваєв відзначив, що в Україні діє обов'язковий техконтроль для маршруток, але по дорогах їздять напіврозвалені автомобілі, які проходять перевірку.
Варто нагадати, що в Україні техогляд давно перетворився на фарс - кульмінацією театру абсурду був експеримент журналістів і громадських діячів у 2009 році, які примудрилися отримати талон ТО в ДАІ на "Запорожець" без двигуна.
Читайте детальніше в матеріалі "Апострофа": Міністр теж хоче їсти: навіщо в Україні повертають обов'язковий техогляд.