Нерідко трапляється, що цінник не відповідає вартості товару на касі. У таких випадках потрібно апелювати не до касира, а до адміністратора магазину.
Про це в ефірі програми "Сьогодні Ранок" на телеканалі "Україна 24" розповів виконавчий директор "Союзу споживачів України" Максим Несміянов.
"Основна скарга у людей, що цінники на товари в магазинах не збігаються - в торговому залі вони одні, а на касі інші. Був унікальний випадок, коли на вагах видається чіткий стікер, а на касі цей стікер автоматично перераховується і дає ціну більше на 30 %", - повідомив він.
Несміянов зазначив, що керівництво магазинів використовує різні схеми, але в цьому випадку закон на стороні покупців.
Експерт порекомендував в спірних випадках не сперечатися з касиром, а звертатися відразу до адміністратора, який повинен повернути різницю. Необхідно показати ціну на чеку і ту, що вказана в ціннику. У разі неможливості прийти до консенсусу слід викликати поліцію, але як правило до цього не доходить.
Також Несміянов запропонував фотографувати цінники, тому що інколи просто неможливо згадати ціну.
Раніше ми писали, що компанія Нова пошта повідомила про нову послугу оплати замовлення з OLX доставка безпосередньо у відділенні. Нововведення дасть можливість покупцям не стати жертвою шахраїв.