RU  UA  EN

Субота, 4 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

4 травня

3 травня

Всі новини

Тероризують з приводу чужих боргів: як дати відсіч набридливим колекторам

Часто українці скаржаться на недобросовісних колекторів, які цілими днями влаштовують телефонний терор. Стало відомо, як їм дати відсіч та зберегти свої нерви.

Про це повідомляє Мінфін.

Згідно з даними Національного банку України, з весни 2021 року в Україні працюють нові етичні правила, яких повинні дотримуватися компанії, які працюють із боржниками.

Кожному слід дотримуватися таких правил під час розмови з колектором:

  • сказати, що не маєте відношення до кредиту та не давали згоди на розмову;
  • дзвінки та повідомлення від робота можна заблокувати;
  • делікатно запитати у колектора назву установи та написати їм листа, що не хочете спілкуватися.

Якщо дзвінки від колекторів не припиняються, тоді ви маєте право записати розмову або зробити скріншоти повідомлень. Скаргу можна надати в НБУ або в колекторську компанію.

Відповідно до закону, який регулює діяльність колекторських компаній, дзвонити з питань кредитів повинні виключно до споживача, який оформив кредит, або його законного представника, спадкоємця позичальника та поручителя.

Крім того, колектори не мають права звертатися до:

  • членам сім'ї боржника;
  • сусідам чи колегам по роботі;
  • друзям та знайомим.

Раніше "Апостроф" писав, що в березні цього року Верховна Рада підтримала законопроект про захист боржників при врегулюванні простроченої заборгованості, а Національний банк України пропонує ввести ще п'ять положень в їх роботу.