RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Суспільство

Новини

21 листопада

Всі новини

Не кажіть це слово шахраям: українцям розповіли, як не втратити всі гроші

В Україні існує багато шахрайських схем, найпопулярніша з яких це виманювання особистих даних людини та її банківської картки під час телефонної розмови з метою викрасти гроші.

Про те, що не можна говорити незнайомцям, розповів фінансовий аналітик Олександр Болтян для UBR.

У телефонній розмові заборонено називати особисті дані, номер банківської картки, пароль (пін-код), код CVV, а також озвучувати кодове слово, яке ви вигадали під час випуску картки в банку.

Читайте також: Ваші гроші під загрозою: як під час війни шахраї крадуть із карток українців

Називати вищезазначені дані не можна, оскільки шахраї можуть пройти ідентифікацію в банку за вашими паспортними даними й підтвердити нібито свою особистість кодовим словом.

"Навіть якщо якимось чином станеться витік цієї інформації, то ймовірність того, що ваші гроші перекажуть без вас, все ще низька, тому що тепер для підтвердження переказів є ще й SMS-захист. Після рішення про переказ грошей вам мають надіслати SMS-пароль, який ви також озвучуватимете, зателефонувавши в контактний центр. Зазначимо, що кодове слово потрібно, щоб співробітник банку міг визначити особистість клієнта і не помилитися", – пояснив аналітик.

Варто наголосити, що зазвичай співробітники банку не телефонують клієнтам з метою нібито уточнення даних тощо. Це вже "дзвіночок", що слід бути максимально обережними в розмові.

"Те, що потрібно запам'ятати у підсумку: говорити кодове слово можна тільки в тому випадку, якщо ви зателефонували до контактного центру свого банку, а не вам зателефонували з банку. Навіть якщо вам зателефонували та ставлять запитання про особисті дані банківської картки, запитайте ім'я співробітника і зателефонуйте у банк самі", – порадив Болтян.

Раніше "Апостроф" повідомляв про нову схему телефонних шахраїв, які нібито продають "стабільний" зв'язок для українців.