RU  UA  EN

Неділя, 16 червня
  • НБУ:USD 40.40
  • НБУ:EUR 43.30
НБУ:USD  40.40
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

16 червня

15 червня

Всі новини

Не треба буде бігати по інстанціях: коли в Україні можуть створити повну базу земельних ділянок

В Україні створять повну базу земельних ділянок, куди буде інтегрована вся необхідна з баз даних інформація – проте на сканування наявних документів необхідно витратити ще мінімум 5 років.

Про це в інтерв’ю "Телеграф" розповів очільник Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру Дмитро Макаренко.

Читайте також: Українці можуть перереєструвати авто через "Дію": покроковий алгоритм

Він наголосив на бажанні повноцінно інтегрувати весь фонд документації із землеустрою та оцінки земель разом з базою даних Державного земельного кадастру і прив'язати повну документацію землеустрою до земельної ділянки.

Цифрова система працюватиме наступним чином: всі бази даних будуть між собою поєднані де, за словами чиновника, користувачі знайдуть все необхідне без потреби "бігати з документами між інстанціями":

Ось як коментує це Дмитро Макаренко:

"Ми хочемо, щоб усі бази даних були між собою поєднані, і люди не були змушені бігати з документами між інстанціями. Якщо потрібно, фахівець заходить в базу даних і перевіряє всю інформацію по земельній ділянці, бачить скановані акти з підписами тощо. Вони всі верифіковані".

Стосовно можливості хакерських атак з боку Росії на цю систему чиновник вказує наступне:

"Зараз ми не можемо з питань безпеки казати про кількість хакерських атак, захищеність бази тощо. Атаки були, але жодного критичного повідомлення про те, що хтось отримав доступ до системи, не було".

На питання термінів Макаренко вказав, що процес сканування почався ще в 2017 році, саме тоді на це почали виділяти кошти. Проте зараз процес фінансують лише за рахунок власних ресурсів:

"Окремі кошти на це виділяли, якщо я не помиляюсь, 2018 року, коли це робила професійна компанія. А зараз ми виконуємо цей пласт робіт виключно за рахунок наших ресурсів, тобто коштом заробітної плати представників на місцях. Вони заходять у фонд, беруть документацію і сканують".

Макаренко теоретично розрахував, що якщо за один рік вдається відсканувати близько мільйона документів, а наразі залишилося близько 5 млн документів, то на завершення процесу необхідно ще мінімум 5 років: "Цього року ми відсканували близько 370 тисяч документів".

Проте це лише наявні документи – Макаренко теоретично припускає, що "... є документи, які ще до нас не дійшли і десь зберігаються".

Нагадаємо, раніше ми також розповідали, чи замінить е-кабінет призовника похід до ТЦК.

  • Вас також може зацікавити:

В Україні запрацювали нові правила реєстрації авто: всі подробиці, які треба знати

Все, крім майна і коханок: які дані внесуть до е-кабінету призовника

В Україні запускають застосунок Резерв+: як можна оновити дані ТЦК і до якого числа