У ТЦК та СП дали роз’яснення, в яких випадках військовозобов’язаним варто приходити для оновлення даних, а коли достатньо просто актуалізувати їх через застосунок у смартфоні та ЦНАПах.
Про це розповідає підполковник Павло Литвин виданню "Громадське".
Читайте також: Які дані треба оновити до 16 липня і коли це треба робити повторно
З 18 травня всі чоловіки віком від 18 до 60 років повинні оновити свої дані в будь-який зручний їм спосіб: через ЦНАП, застосунок Резерв+ або звернувшись до місцевого ТЦК та СП, попередньо ставши в електронну чергу.
Зазначається, що коли мова йде про зміну прізвища військовозобов’язаного, його місця проживання, номера телефону або ж електронної пошти, то навідуватись до ТЦК не обов’язково і достатньо буде оновити дані в мобільному застосунку.
До центру комплектування варто звертатись у випадках, коли вимагається особиста присутність особи:
- написання заяви;
- отримання направлення на проходження ВЛК;
- отримання бронювання чи зміни статусу військовозобов’язаного.
"Зазвичай оминути ТЦК намагаються ті, хто не має бронювання і не може розраховувати на відстрочку від мобілізації. Але такий маневр не означає, що їм зрештою не доведеться особисто звернутися до центру комплектування.", – пояснює заступник начальника мобілізаційного відділу ТЦК Солом’янського району Києва Павло Литвин.
Він додав, що нині представники ТЦК співпрацюють з ЦНАПами та надають консультації щодо військового обліку й інших питань. Якщо ж запит виходить за межі повноважень ЦНАПу, то військовозобов’язаного направляють до ТЦК.
Раніше ми розповідали про те, чи вручають повістки у ЦНАПах.
- Вас може зацікавити:
Українцям не треба боятися оновлювати дані, ТЦК у нас нема - директор ЦНАП у Києві
Чи враховують додаток "Резерв+" при перетині кордону: пояснення ДПСУ
Що робити після оновлення даних у Резерв+: у ТЦК дали пояснення