Журналіст і військовий Дмитро Крапивенко пояснив, що у 2022 році вирішив не йти у 47-ий батальйон через те, що вже тоді вважав підрозділ "занадто медійним".
Детальніше свою причину пояснив у повідомленні на Facebook-сторінці.
За його словами, він знав колишнього головного сержанта 47-ї ОМБр "Маґура" Валерія Маркуса:
"У травні 2022-го, коли я потрапив до 30-ї ОМБр, тільки й розмов було про 47-ий батальйон, Маркуса і тд. Батальйон створювався на фондах бригади, вони були поруч. Мені кілька людей казали: може й ти спробуєш? Казали, як люди, що знали Івана Шаламагу, так і ті, що знали Валерія Маркуса. Сам я з Валерієм був у френдах в ФБ, перекинулися парочкою фраз, похвалив його книжку "Сліди на дорозі", хотів схилити до співпраці з Тижнем - мало що з того вийшло, але нічого особистого жодних образ".
Пояснює, що вирішив не йти до 47-го батальйону через його медійність, адже вважає, що "... де надмірна медійність, там великі втрати і багато претендентів на славу".
"Я для себе вирішив не йти у 47-ий бат, навіть не робити спроб. Чому? Підрозділ вже тоді мені видався занадто медійним, а де надмірна медійність, там великі втрати і багато претендентів на славу, лаври й почесті. Я такі висновки зробив ще за часів АТО-ООС, тому вирішив пливсти за течією", - пише Крапивенко.
Натомість згадує історію знайомого, котрий таки вирішив спробувати та перевестися:
"А хлопчина з мого взводу з позивним Паля страшенно хотів у 47-ий, і швидко організував перевдення. Дуже мотивований боєць, рвався у бій. Ми розсталися десь надцятого травня, а вже 7 червня він загинув під Світлодарськом у складі 47-го бату. Висновків не буде. Що знаю, те й пишу".
На тлі цього журналіст та військовий робить наступні висновки: "Я не вважаю хорошою ідеєю зібрати в одному батальйоні, полку, бригаді ах-каких-людей(дипломатів, юристів, топменеджерів, блогерів і тд). Бо у цього конкретного підрозділу може буде все ок із забезпечнням, піаром і увагою командування. А як в інших? Я за те, щоб медійні персони "йшли в народ": в мехбригади, тероборону, НГУ, де звичайні пацани, а не джентельменський клуб".
На його думку, один медійний персонаж здатен багато що вирішити для конкретного взводу, роти, батальйону.
"Так, не всі бійці здатні залучити волонтерів, не всі навіть здатні написати грамотний пост у соцмережах, і це не робить їх гіршими солдатами. Якщо мета не особистий піар, не війна за владу з командирами - все вийде, якщо під "все" розуміти боєздатність підрозділу", - резюмує військовий.
Читайте також в "Апострофі" про те, коли до бойових військових частин підуть перші випускники півторамісячного терміну навчання.