Автоексперти, які раніше дали п'ять важливих порад з сезонної заміни шин, розповіли, чи варто видаляти фільтр сажі в автомобілі з дизельним двигуном.
Про це пише "АвтоВзгляд".
Фільтр сажі доповнює каталізатор, який усуває неприємний запах вихлопу і знижує в ньому концентрацію шкідливих речовин. У ньому осідає до 90% сажі, що зменшує негативний вплив на екологію. Однак іноді він виходить з ладу і багато водіїв просто знімають його, не встановлюючи натомість новий.
Водії бачать в цьому багато плюсів - не потрібно купувати новий фільтр, за рахунок зниження робочих температур знижується витрата палива і навантаження на двигун. Машина починає їхати так, як не їздила, покинувши автозавод.
Однак у такого рішення є щонайменше три негативних сторони. Перший нюанс полягає в тому, що якщо власник видалив фільтр сажі з авто, яке ще перебуває на гарантії, машина її втрачає. При цьому турбіна авто отримає підвищене навантаження, адже її робочі обороти істотно підвищаться.
По-друге, наявність фільтру сажі контролюється різними датчиками. Якщо видалити його, електроніка буде давати збої - наприклад, не зумівши порахувати різницю температур і тиску на вході і виході. Це призведе до помилки, а то і переведення авто в сервісний режим. Система регенерації також не зможе працювати коректно - вона активується не тільки в міру забруднення фільтра, але і з розрахунку витраченого палива. Однак якщо датчики не покажуть змін, цей процес може повторюватися багато разів. А на це потрібно паливо, що, призведе до його перевитрати.
Третій негативний момент полягає в тому, що відсутність фільтру сажі призводить до підвищеного забруднення навколишнього середовища. Кожне натиснення педалі газу призведе до того, що з вихлопної труби такого авто будуть вириватися хмари смердючого чорного диму.
Як повідомляв "Апостроф", раніше автоексперти розповіли, як проїхати "лежачого поліцейського" і не пошкодити підвіску.