Автомобілі з автоматичною коробкою передач користуються все більшою популярністю серед сучасних водіїв. Існує думка, що вже в найближчому майбутньому люди просто "розівчуться" їздити на механіці, так як вона стане чимось суто професійним. Але на селекторі АКПП є чимало режимів, в яких недосвідчені водії часто плутаються і використовують їх неправильно.
Портал Novate розповів про п'ять основних режимів коробки-автомат, і для чого вони використовуються.
1. Режим "L"
Деякі водії так само називають його "першою передачею", оскільки режим "L" на селекторі знаходиться прямо під цифрою "2". Така назва далека від істини. Насправді цей режим призначений для того, щоб блокувати коробку на першій передачі. Це застосовується в тих випадках, коли автомобіль, з якихось причин, часто пробуксовує.
Його можна застосовувати для повільного спуску або підйому в гору, для подолання найбільш складних ділянок дороги, які вимагають високих обертів двигуна.
2. Режим "2"
Цей режим є практично абсолютним аналогом другої передачі на механіці. Його відмінною рисою є те, що з режиму "L" в нього можна переходити прямо в русі без натискання кнопки-блокатора.
Режим "2" застосовують при повільному спуску або підйомі в гору.
3. Режим "O/D Off"
У деяких автомобілях замість цього режиму стоїть цифра "3". "O/D Off" зустрічається на 4-ступінчастих АКПП. Цей режим блокує останню передачу. Виробники рекомендують застосовувати його при їзді в місті, коли ваша швидкість, в основному, не перевищує 60 км/год. Режим також знімає зайве навантаження з АКПП. У більшості сучасних коробок "O/D Off" замінений на режим "Спорт".
4. Режим PWR
Це режим підвищеної динаміки транспортного засобу. Момент перемикання передач в ньому досить таки відчутний. Так само при активації PWR трохи підвищується витрата палива. У загальних рисах його можна назвати аналогом сучасного "Спорт". У PWR автоматична коробка передач буде переходити на наступну, наприклад, не на 2 300 оборотах, а на 3 000 оборотах.
5. Режим "Manu"
Даний режим також відомий як "Сніжинка". Повна протилежність описаного вище PWR. У Manu момент перемикання передач не підвищується, а знижується. Використовувати його можна тільки там, де дуже слизько і при цьому не потрібно буде здійснювати будь-яких швидких ривків або прискорень.
Раніше ми також повідомляли про те, коли в Україні потрібно перевзувати автомобіль.