RU  UA  EN

Середа, 22 травня
  • НБУ:USD 39.45
  • НБУ:EUR 42.55
НБУ:USD  39.45
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

22 травня

21 травня

Всі новини

За європейськими правилами: в Україні змінять контроль за транспортом на дорогах

Кабмін лібералізував перевезення великогабаритних і великовагових вантажів, впроваджуючи європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень.

Про це повідомляє "Апостроф" з посиланням на офіційний сайт Міністерства інфраструктури України.

Ухвалена постанова уточнює максимально допустимі навантаження на вісь в залежності від кількості осей та міжосьової відстані. Наприклад, максимальна фактична вага для двовісної вантажівки становить 18 тонн, тривісної - 25 тонн, чотиривісної — 32 тонни.

Фото: Мінінфраструктури

Також у документі встановлено максимально допустимі значення фактичної маси для комбінованих вантажівок (тягачів із напівпричепами). Для двовісного вантажного автомобіля з 2-вісним причепом - 36 тонн, для тривісного тягача з 2- або 3-вісним напівпричепом - 40 тонн, для контейнеровоза - 44 тонни.

Фото: Мінінфраструктури

"Наступний крок (реформи, - ред.) - перехід на європейські стандарти щодо габаритно-вагових обмежень. Тривалий час перешкодою для цього були технічні характеристики українських доріг. Переважна їх частина будувалась ще в радянські часи і не була розрахована на сучасні навантаження", - пояснив міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

З 1 жовтня 2021 року в Україні набули чинності закони, що впроваджують автоматичну фіксацію порушень у сфері габаритно-вагового контролю. Вони передбачають:

  • запуск фіксації правопорушень на дорогах за допомогою системи зважування в русі (WIM);
  • введення паритетної відповідальності учасників ринку вантажоперевезень;
  • посилення відповідальності за невиконання законних вимог інспекторів Укртрансбезпеки;
  • за відмову або ухилення від проходженняГВКпередбачається відповідальність;
  • посилення адміністративної відповідальності за перевезення пасажирів і вантажів без необхідних документів.

"Минулого року ми розпочали масштабну реформу системи габаритно-вагового контролю. Нам уже вдалося запустити близько 100 майданчиків WIM та посилити адміністративну відповідальність за перевантаження. Як наслідок, кількість порушень, у порівнянні з попередніми роками, знизилась у понад 30 разів", - розказав Кубраков.

Раніше "Апостроф" писав про запровадження обов'язкового техогляду автомобілів у рамках комплексу заходів, що спрямовані на інтеграцію в ЄС.