RU  UA  EN

Понеділок, 23 грудня
  • НБУ:USD 41.55
  • НБУ:EUR 43.25
НБУ:USD  41.55
Суспільство

Новини

22 грудня

Всі новини

"Київавтодор" викрили в байдужості до безпеки дітей на дорогах

У Києві 94% з виявлених торік проблемних пішохідних переходів залишаються небезпечними, при цьому більшість з них розташовані на шляху дітей до шкіл.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив Центр розвитку міста, який разом з Pitbull Kiev та Громадським об'єднанням "Батьки SOS" представив результати моніторингу небезпечних переходів столиці.

Зазначимо, що впорядкування пішохідних переходів відноситься до компетенції комунальної корпорації "Київавтодор".

"З початком нового навчального року ми провели повторний моніторинг адрес, аби з’ясувати, чи виправлено ситуацію та як змінилась мапа "гарячих точок" на дорогах столиці з моменту нашої торішньої презентації карти найнебезпечніших пішохідних переходів", – сказано у повідомленні.

Як зазначив активіст ЦРМ Федір Губенков, за рік роботи було усунуто лише 6% небезпечних переходів.

"За майже рік роботи були проведені тільки на 15 переходах. А це лише 6% від названих нами адрес. Тож найближчим часом ми проведемо серію заходів, щоб привернути увагу і влади, і жителів до проблеми небезпечних переходів", – розповів Губенков.

За словами співзасновниці громадського об'єднання "Батьки SOS" Альони Парфьонової, потрібно ініціювати виїзди чиновників безпосередньо на місця, які становлять небезпеку для пішоходів.

"Більшість небезпечних переходів розташовано на шляху дітей до своїх шкіл. Ми будемо ініціювати створення необхідних комісій з перебуванням безпосередньо на місці, щоб не тільки на карті чи фото чиновники могли побачити дійсну небезпеку для дітей та інших пішоходів", – впевнена Парфьонова.

У свою чергу учасник проекту Pitbull Kiev Олексій Павловський зауважив, що у столиці також існує проблема неосвітлених пішохідних переходів.

"Ми всі хочемо переходити дороги та бути у безпеці, адже пішохід – це рівноправний учасник дорожнього руху. Але нам відома така проблема Києва, як неосвітлені пішохідні переходи. Якщо людина переходить дорогу в темряві та одягнена в темний одяг, навіть у визначеному для цього місці, їй не гарантована безпека. На жаль, це питання вирішується доволі повільно", – підсумував Павловський.