RU  UA  EN

Неділя, 28 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Безперервна прокрутка в мобільному пошуку Google. Як це вплине на просування сайтів в Києві

новини компаній

Днями в Google з'явився анонс про запуск безперервної прокрутки, яка тепер доступна в мобільному пошуку, що, за відомостями Google Ads, вплине на показ реклами, але не на роботу аукціонів і розрахунок рейтингу оголошень в Ad Rank. Це, безсумнівно, важлива новина в світі SEO для новачків і фахівців даної області.

Глобальне оновлення

Вже з 14 жовтня в США пройде оптимізація це оновлення, яка займе близько двох тижнів. На інших мовах і в інших країнах запуск безперервної прокрутки в мобільному пошуку запланований на 2022 рік. Просування са йтов в Києві тільки чекає того, щоб протестувати новинку.

Зазвичай системи Google Ads працюють таким чином: перераховують рейтинг оголошень для кожної сторінки в результатах пошуку, при цьому поміщаючи найбільш релевантні і відповідні пошуковому запиту користувача в початок - о топ.

Оновлення Google переглянуло організацію кількості і розташування текстових оголошень між верхньою і нижньою частинами сторінки при мобільному запиті на англійській мові, зробивши її більш комфортною. Тепер в рамках встановленого поновлення текстові оголошення будуть відображатися вгорі на другій сторінці і за її межами, а в нижній частині сторінки оголошень буде набагато менше. Варто згадати, що оновлення не стосується локальних і товарних оголошень - вони будуть показуватися колишнім способом.

Також текстові оголошення можуть відображатися на декількох сторінок, з'являючись більше одного разу на один запит, хоча системи Google Ads враховують той фактор, чи було конкретне оголошення показано користувачеві на попередній сторінці.

Що принесе інновація користувачам

Підводячи підсумок, Google Ads відповідає на головне питання, яке хвилює інтернет-користувачів: яких результатів чекати від оновлення? Реклама в США по англомовним запитам показується по торговим, локальним і пошуковим кампаніям, і в їх рамках очікується збільшення кількості мобільних показів, а також разом з цим і зниження кликабельности (відносини числа кліків на оголошення до його показів, яке вимірюється у відсотках). Користувачів також цікавлять і інші показники, такі як конверсії, тобто відношення числа відвідувачів сайту, що виконали на ньому будь-які цільові дії, до загальної кількості відвідувачів сайту, виражене у відсотках, середня CPC - вартість кожного кліка по рекламному оголошенню разом з подальшим переходом користувача на сайт рекламодавця і CPA - модель оплати інтернет-реклами, при якій оплачуються тільки певні дії користувачів на сайті рекламодавця. Судячи з усього, ці показники залишаться на колишніх рівнях.

Також в пошукових кампаніях прогнозується збільшення числа показів від оголошень у верхній частині сторінки і зменшення від оголошень в нижній частині.

Google Ads дає свої рекомендації, закликаючи користувачів відстежувати ефективність кампаній, і продовжувати оптимізувати їх відповідно до своїх бізнес-цілями, для яких сайт є необхідним інструментом. Зараз замість сайтів все частіше користувачі звертають увагу на продвиж ня інстаграм , де багато шансів зацікавити просунуту і платоспроможну аудиторію.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter