У Києві стартувало нове інтерактивне шоу для дітей і дорослих "Лапландія 360", яке переміщує жителів і гостей столиці у світ Санта-Клауса. Новорічний проект розмістився на Софійській площі прямо біля головної ялинки країни.
Провідником у віртуальну Лапландію служить ельф Ейнар, який розповідає про все, що відбувається навколо глядача і під його ногами. Він жартує, просить відшукати 4G-кристал, знайомить з селищем ельфів, рогокотом Робертом, який бавиться хімічними експериментами, і, звичайно ж, із самим Сантою.
У шоу-подорожі задіяно 8 персонажів, з яких один реальний – супроводжує глядачів у залі, а решта – голографічні. Ще 22 мешканці Лапландії – анімаційні 3D-персонажі.
Шоу продумано до дрібниць. Наприклад, коли ельф каже: "Відчуваєте? Запах різдвяного печива!" – глядачі його відчувають, адже в залі використовуються ароматизатори печива і кориці.
Проект "Лапландія 360" розроблений компанією Starlight Entertainment, яка створила популярні зимові шоу "Вартові Мрій", "Дім таємнічіх пригод", шоу 5D "Winterra. Легенда Казкова краю" спільно з міжнародною студією мультимедійних рішень Magic Innovations.
Ідея"Лапландії 360" заснована на дитячих і дорослих мріях, тому що кожен хоче побувати у чарівному місці Лапландії, де здійснюються бажання. І цієї зими наша команда побажала, щоб вони почали втілюватися у життя в найбіль святковому місці столиці, – ділиться Наталія Гончар, директор компанії Starlight Entertainment. – Нам давно хотілося масштабувати проекти, які ми створюємо на ВДНГ з року в рік, при цьому вийти за межі однієї локації. Цього року реалізувати наші мрії допоміг партнер казкової подорожі – Київстар. Ми завжди робимо красиві та незвичайні проекти, які відрізняються інноваційністю та ефектністю. І "Лапландія 360» не стала винятком"
"В одному шоу ми поєднали 3D-mapping 360, проекційну підлогу і голографічну проекцію. Об’єм проекту становить 4 терабайти контенту в розширенні 19К. Для порівняння: в IMAX ви бачите 4К. Усього ми створили 350 кв. м проекційної поверхні і 23 хвилини 3D-графіки, – розповідає Остап Хитрук, засновник студії Magic Innovations, чия проекція на честь Євробачення на Батьківщині-матері потрапила до Книги рекордів України. – Ми створюємо проекти по всьому світу, спілкуємося із зарубіжними колегами, і при цьому ніде не зустрічали аналогів "Лапландії 360", створених для масового споживача і з таймінгом близько 20 хвилин".
Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.