З початком пандемії Covid-19 багатьом довелося покинути офіс та навчитися працювати вдома, а деякі так і продовжують трудитися віддалено. Тому жарти на тему того, що надягати на роботу можна тільки верх, як і раніше актуальні. А дизайнери продовжують створювати колекції в кращих традиціях самоізоляції.
Канадський бренд Henri Vézina представив свою версію чоловічого одягу для роботи з дому. Дизайнери пропонують чоловікам працювати тільки в піджаках і сорочках, забувши на деякий час про брюки. Адже все одно їх ніхто не побачить.
Бренд пропонує клієнтам вдвічі скоротити вартість свого ділового гардеробу та турбуватися тільки про верхню половину свого офіційного вбрання. Так що, сьогодні гардероб ділової людини виглядає так: строгий верх - домашній низ.
У червні аналогічна тематична рекламна кампанія лінії одягу була запущена мережею дешевих товарів Prisma. Їх колекція Telcollection так само поєднує в собі верх в офісному стилі та комфортний домашній низ.
- У продаж надійшла сукня, яке дуже актуальна в коронавірусні часи. Одягаючи таке вбрання, дівчата можуть не хвилюватися, якщо раптом під рукою не виявиться захисної маски для обличчя.
- Раніше бренд Gucci представив лінійку чоловічих джинсів зі своєї осінньо-зимової колекції. Штани з ефектом зістареності та спеціальною обробкою виглядають так, ніби їх власник щойно валявся в траві.
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.