Лайм

Канадський бренд представив свою версію чоловічого одягу для роботи з дому - все в кращих традиціях карантину

Тепер витрати на діловий гардероб можна скоротити в два рази

З початком пандемії Covid-19 багатьом довелося покинути офіс та навчитися працювати вдома, а деякі так і продовжують трудитися віддалено. Тому жарти на тему того, що надягати на роботу можна тільки верх, як і раніше актуальні. А дизайнери продовжують створювати колекції в кращих традиціях самоізоляції.

Канадський бренд Henri Vézina представив свою версію чоловічого одягу для роботи з дому. Дизайнери пропонують чоловікам працювати тільки в піджаках і сорочках, забувши на деякий час про брюки. Адже все одно їх ніхто не побачить.

Фото: henrivezina.com

Бренд пропонує клієнтам вдвічі скоротити вартість свого ділового гардеробу та турбуватися тільки про верхню половину свого офіційного вбрання. Так що, сьогодні гардероб ділової людини виглядає так: строгий верх - домашній низ.

Фото: henrivezina.com

Фото: henrivezina.com

У червні аналогічна тематична рекламна кампанія лінії одягу була запущена мережею дешевих товарів Prisma. Їх колекція Telcollection так само поєднує в собі верх в офісному стилі та комфортний домашній низ.

Фото: Joni Furstenborg

Фото: Joni Furstenborg

  • У продаж надійшла сукня, яке дуже актуальна в коронавірусні часи. Одягаючи таке вбрання, дівчата можуть не хвилюватися, якщо раптом під рукою не виявиться захисної маски для обличчя.
  • Раніше бренд Gucci представив лінійку чоловічих джинсів зі своєї осінньо-зимової колекції. Штани з ефектом зістареності та спеціальною обробкою виглядають так, ніби їх власник щойно валявся в траві.

Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.

Читайте також