Надя Дорофєєва закрила у Києві шоурум модного одягу SO DODO, який створила спільно з Лєрою Бородіною – засновницею Oh My Look! та співзасновницею G.Bar. На бізнес вплинула пандемія коронавірусу.
Ідея створити "свій маленький, але унікальний магазин речей" у дівчат виникла 5 років тому під час поїздки до Амстердаму, і через рік їхня мрія втілилася в життя. Однак під час локдауну у березні 2021-го бутік довелося зачинити, і з того часу двері його вже не відчинилися. Після довгих роздумів Надя та Лєра прийняли складне рішення - "поставити крапку в історії маленького магазину з особливими речами SO DODO".
"Такі крапки - бувають у кожного і не обов'язково тільки в бізнесі. Але це крапка яка завжди, за вашим бажанням, абсолютно у всьому, може стати трикрапкою і провести до чогось абсолютно нового", - зазначила Дорофєєва у своєму дописі.
У магазині SO DODO були представлені молоді корейські бренди, яких не знайти на території України, а також лінія одягу its my DoDo, яку Надя випускає у колаборації з улюбленими українськими дизайнерами.
Серед клієнтів було чимало зірок, серед яких Jerry Heil. "Дякую за найкрутіші шмотки, які завжди знала, де взяти", - прокоментувала співачка пост про закриття шоуруму.
- Раніше Надя Дорофєєва знялася топлес і розповіла, як соромилася своєї худорлявості та комплексувала через невеликий розмір грудей, оскільки вважала, що у поп-співачки має бути пишний бюст.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.