Американець Нейтан Аподака, звичайний роботяга зі складу, який нещодавно жив у тісному трейлері, раптом став інтернет-сенсацією. Його відео у соцмережах дивляться мільйони, про нього пишуть у New York Times, і все тому, що його історія не схожа ні на одну іншу історію блогера з TikTok.
У вересні Аподака виклав у соцмережах 22-секундне відео, навіть не підозрюючи, що вже через кілька годин стане знаменитістю, а через три тижні - володарем нового авто, затишного будинку та магазину з власним мерчем. Ось його історія.
Подивитися цю публікацію в Instagram
Вранці 25 вересня Нейтан Аподака виїхав на картопляний склад, на якому працює вже понад 20 років, але дорогою його старенький Dodge Durango з пробігом понад 500 тисяч км зламався. Чоловік не розгубився, дістав з багажника улюблений лонгборд, прихопив з собою телефон, пляшку соку Ocean Spray та поїхав далі.
Дорогою Аподака записав коротке відео, на якому спускається на лонгборді по шосе, розпиває сік та наспівує хіт Dreams гурту Fleetwood Mac. Ролик, який пізніше американець назвав "Ранковим вайбом", став уже далеко не першим в його профілі, але саме під ним сьогодні зібралося вже понад 50 млн переглядів.
Сьогодні чоловік з посмішкою згадує, що приїхавши на роботу, придумав назву для ролика і вирішив, що якщо люди не зловлять цей самий "вайб", він його просто видалить. Але люди зловили. Ще й як. 53 мільйони користувачів подивилися відео тільки в TikTok, ще дев'ять - в Instagram, ще шість з гаком - у Twitter.
Нейтан Аподака
"Ранковий вайб" настільки, що називається, "зайшов" аудиторії, що через кілька днів його намагалися повторити тисячі людей у всьому світі. Полиці з напоями Ocean Spray в супермаркетах спорожніли, а пісня Fleetwood Mac зараз переживає другу хвилю популярності - за перший тиждень жовтня її прослухали в мережі понад 13 млн разів.
Як це часто буває з популярними роликами, "Ранковий вайб" породив однойменний флешмоб - люди повторюють оригінальне відео, і до жовтня це зробили навіть віце-губернатор штату Монтана Майк Куні та співачка Шакіра. Але найпопулярнішими, мабуть, стали ролики Міка Флітвуда та Стіві Нікс - барабанщика та солістки Fleetwood Mac.
Подивитися цю публікацію в Instagram
На цьому історія з роликом не закінчилася, адже виробники соків Ocean Spray вирішили особисто віддячити чоловікові за таку рекламу їх напою. Одного ранку вони з'явилися біля його трейлера з новеньким пікапом журавлинного кольору, при цьому його багажник був повністю забитий соками бренду.
Нейтан Аподака та його новий пікап
Нейтан Аподака мудро розпорядився популярністю та доходами, які так різко злетіли. Сьогодні він власник інтернет-магазину, в якому навіть з'явився його фірмовий мерч. Нещодавно він найняв агента з нерухомості і вже готується до переїзду в затишний будинок.
"Тепер я оплачую рахунки вчасно, - розповів він виданню Insider. - Завдяки перерахуванням людей, зможу тепер виплатити і за будинок, до того ж у моєї дівчини теж є заощадження. Сподіваюся, ми в'їдемо до нього так скоро, як це тільки можливо".
За словами чоловіка, за успіх у TikTok йому варто дякувати дочці. Кілька років тому, розмірковуючи щодо харизми та артистичності батька, вона вирішила навчити його життю у соцмережах. Хто ж знав, що це назавжди змінить життя їх родини.
- Читайте також на theLime, как дантист показав підписникам у TikTok, скільки пасти потрібно людині під час чищення зубів, і зруйнував міфи рекламних роликів. Схоже, час забути все, що ми бачили в рекламі.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime та дізнавайтеся про них швидше.