Як сумно це не звучало б, але в дні карантину виживають найкреативніші та найбільш заповзятливі власники бізнесу. Необхідність проявити творчий підхід повернула до життя моторошнувату традицію Італії 17-го століття - "винні вікна", які придумали в роки чуми і зробили новою фішкою місцевих закладів у дні пандемії Covid-19.
Після введення карантину італійці почали знову використовувати маленькі віконця для продажу вина перехожим. Крім того, що це виглядає незвично, "винні вікна" дозволяють продавцям і покупцям дотримуватися безпечної дистанції, пише портал Buchette del Vino, присвячений цій цікавій традиції.
"Винні вікна" в Італії
Відповідно до джерела, в 1630-1633 роках, коли по вулицях Італії бродила бубонна чума, виробники вина прийшли до висновку, що їм нема чого кидати свій бізнес. Так з'явилися ледь помітні вікна, крізь які тривала торгівля. Що правда, з особливими умовами.
Гроші з рук покупця продавці не брали - замість цього йому пропонували покласти їх на залізний піднос. Забравши піднос, продавець за стіною обливав монети оцтом і тільки потім простягав покупцеві флягу з вином.
Звичайно, через 390 років продавці вина вже не обробляють гроші оцтом, але все ж охоче користуються "винними вікнами" для підтримки бізнесу на плаву. Адже вони не тільки дозволяють продавати вино, каву, морозиво і дотримуватися при цьому дистанції, а й привертають увагу городян і туристів.
- Минулої п'ятниці у світі святкували Міжнародний день пива. Читайте також на theLime, як одного разу 15 банок хмільного врятували чоловікові життя. Ніякої пропаганди - моторошний випадок зі щасливим кінцем лише вчить відповідальному вживанню алкоголю.
Найсоковитіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime, щоб нічого не пропустити.