RU  UA  EN

Понеділок, 6 травня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

6 травня

5 травня

Всі новини

Як зарядити будинок за допомогою електромобіля, корисний лайфхак

Українці активно шукають методи, як легше пережити відключення світла. Проте є чудовий варіант, яким можуть скористатися власники електрокарів, оскільки їх можна використовувати як великі павербанки - тільки на колесах.

Про це повідомляє Аuto.24tv.ua.

Читайте також: Як приготувати їжу без світла: актуальні поради

Так, електромобілі мають вбудовані опції зворотної подачі електрики. Іншими словами - можуть передавати енергію вбудованого акумулятора зовнішнім споживачам.

Взагалі електрокари заряджаються в одному напрямку – від зарядної станції до автівки, а якщо йдеться про можливість ділитися зарядом з іншими, то це вже - двонаправлена зарядка.

Двонаправлені зарядки діляться на три типи:

  • від авто до мережі (V2G);
  • від машини до пристрою (V2L);
  • від автомобіля до будинку (V2H).


Відтак, V2H (Vehicle to home), передбачає можливість використання енергії від автівки для живлення будинку чи офісу. Це щось на кшталт стаціонарної домашньої акумуляторної батареї (наприклад, Tesla Powerwall 2), лише з винятком, що електрокар треба під'єднати до двонаправленої зарядної точки.

Електромобілі, як здатні ділитися енергією вбудованого акумулятора:

Nissan Leaf (36-62 кВт*год), який має опції V2G та V2H. Однак вдома має бути спеціальна силова установка, яка розподілятиме та направляти електроенергію.

Mitsubishi Outlander PHEV (13,8 кВт*год). Оскільки це - гібрид, то в разі закінчення заряду батареї - зможе самостійно підзарядити акумулятор. Потрібно лише вчасно заправити пальним.

Hyundai IONIQ 5 (54-77,4 кВт*год) та Kia EV6 (54-77,4 кВт*год) - здатні передавати напругу до 3 кВт. Це дозволить працювати холодильнику, Wi-Fi-роутеру, кільком насосам на опаленні. Все це можна підключати через спеціальний перехідник.

Ford F-150 Lightning (98-130 кВт*год) має три види двонаправленої зарядки, однак в Україні такий електропікап - не знайти.

MG ZS EV (49-68 кВт*год) у новій версії теж матиме опцію від машини до пристрою (V2L).

Раніше "Апостроф" писав, як в екстремальних умовах швидко зарядити телефон, щоб залишатися на зв'язку навіть у разі повного блекауту.