Нормальною робочою температурою двигуна внутрішнього згоряння вважається діапазон від 87° до 105° і існує ряд причин, які можуть сприяти перегріву, пов'язані, в основному, з поломками в системі охолодження або якістю охолоджуючої рідини.
"Апостроф" пише, як не допустити перегріву ДВЗ.
Нестача охолоджуючої рідини в системі у вигляді тосолу або антифризу, яка постійно циркулює по системі, відводячи тепло від нагрітих деталей двигуна, спровокує підвищення температури.
Читайте: Як перевірити двигун перед покупкою авто з пробігом: поради, до яких слід прислухатися
Якщо у водія в даний момент немає можливості додати рідини, що охолоджує, то, щоб знизити можливість перегріву, можна включити пічку. Можна долити й звичайної води, проте після цього систему охолодження необхідно промити і залити свіжий антифриз.
Якщо t° вже вище 90 градусів, необхідно зупинити автомобіль і вимкнути запалення, щоб двигун охолонув.
Холодне повітря на радіатор нагнітається вентилятором, що важливо під час руху на малих швидкостях, коли повітряного потоку не вистачає. І якщо температурна стрілка почала підійматися, необхідно перевірити стан вентилятора. У нього може вийти з ладу електродвигун, статися окислення роз'єму, згоріти реле вентилятора або зламатися датчик температури ДВЗ.
Крім того, може "накритися" термостат, що є найважливішим елементом системи охолодження і двигуна, і всієї системи.
Також слід пам'ятати, що раз на приблизно 80-100 тисяч кілометрів необхідно промивати радіатор разом з усією системою охолодження.
Для миття радіатора необхідно використовувати професійні розчини, які додаються до старого антифризу. На цій "суміші" двигун повинен пропрацювати 10-15 хвилин, після чого необхідно злити воду з системи, зняти радіатор і промити його водою під тиском всередині і зовні.
Нагадаємо, раніше ми писали про найнадійніші авто з довговічним двигуном і мінімумом поломок.