Норвезькі науковці перевірили, що краще впливає на мозкову діяльність - писати від руки або на клавіатурі. Перше - сприяє навчанню.
Про це йдеться у публікації дослідників у Frontiers in Psychology.
Читайте також: Компанія Маска Neuralink вперше вживила чіп в мозок людині: що відомо про унікальний експеримент
Для експерименту дослідники спостерігали за допомогою датчиків за 36 студентами, які писали за допомогою цифрової ручки та друкували слова на клавіатурі. Під час того, як вони писали від руки, схеми з’єднання мозку були набагато складнішими, ніж під час використання клавіатури. Це має вирішальне значення для формування пам’яті та кодування нової інформації, тому корисно для навчання.
"Наші висновки свідчать про те, що просторово-часовий патерн візуальної та пропріоцептивної інформації, отриманої за допомогою точно контрольованих рухів руки під час письма, значною мірою сприяє моделям підключення мозку, які сприяють навчанню", - йдеться у дослідженні.
Тому науковці радять займати дітей рукописними вправами в школі, аби створити схеми нейронних зв’язків, які дадуть мозку оптимальні умови для навчання. Водночас важливо встигати за постійним технологічним прогресом.
"Тому і вчителі, і студенти повинні знати, яка практика має найкращий навчальний ефект у якому контексті, наприклад, під час конспектування лекцій чи написання есе", - зазначили у публікації.
Нагадаємо, у Китаї знайшли найстарішу табличку множення, якій понад 2,3 тисячі років.
- Вас може зацікавити:
Як люди навчилися ходити: вчені знайшли відповідь на питання...у вусі
Вчені розкрили секрет руху сніжинок: розшифрована інформація допоможе синоптикам
Чому одні люди "сови", а інші - "жайворонки": вчені знайшли пояснення у неандертальців