RU  UA  EN

Четвер, 25 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Світ

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

25 квітня

Всі новини

Проектувальникам Керченського моста вказали на серйозний прорахунок

Російські проектувальники і найняті ними інженери з-за кордону не врахували особливостей грунту Керченської протоки при побудові моста в окупований Крим.

Про це в коментарі "Апострофу" розповів старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар.

На думку експерта, розрахунки по будівництву моста робилися з застарілими, "радянськими" нормами і для грунтів іншого типу.

"Я розмовляв з проектувальником мосту, який живе в Лондоні, і він на мої аргументи нічого не може відповісти ... Раніше були радянські будівельні норми і правила, які забороняли будувати арочні мости в сейсмічних районах нема на скельній основі. А там напівтверді глини, які "дихають" і деформуються" - зазначив експерт.

Медовар привів в приклад відому будівлю в Росії, яку також зведено на глинах, уточнивши, що будівля не відчуває постійних навантажень на відміну від моста, зведеного на насичених водою глинах, тому аналогія не може бути проведена.

"Мені почали розповідати, що у них нанотехнології, але геологія - це не нанотехнологія, а мільйони років формувань порід. Так, в Санкт-Петербурзі знаменита будівля, так звана "кукурудза" (хмарочос "Лахта центр", - "Апостроф") теж побудована на глинах. Але тим глинам мільярд років, вони твердіші за граніт, а в Керченській протоці сучасні, напівтверді, водонасичені глини з плавунами і грязьовим вулканізмом. Це різні речі" - зазначив він.

На його думку, після запуску планованого запуску залізничного сполучення з Кримом, навантаження на міст відразу відчутно збільшиться, що може привести до катастрофічних наслідків.

"І на цих глинах, на двох опорах, посадили колосальні прольоти в 10 тисяч тон. А по ним ще підуть поїзди, а це 6 тисяч тон. Як міст себе поведе? .. Боюся, що інженерно-геологічні дослідження використовували часів 70-х років минулого століття, коли дійсно хотіли будувати міст" - уточнив він.

Детальніше читайте в матеріалі "Апострофа" - Кримський міст буде просто знесений: як це станеться.

Як повідомляв Апостроф, 6 квітня окупанти ввели обмеження на Керченському мосту на проїзд великовантажних автомобілів у зв'язку з великою завантаженістю шляхопроводу. Глава Асоціації вантажних перевезень Анатолій Цуркін уточнив, що в скаргах йдеться про заборону на пересування по мосту з 1 травня і на весь літній період для вантажних, комерційних автомобілів, загальною масою понад 12 тон.