RU  UA  EN

Пʼятниця, 26 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Оргкомітет XVI Міжнародного PR-Фестивалю затвердив програму на 2018 рік

новини компаній

Оргкомітет XVI Міжнародного PR-Фестивалю затвердив програму 2018 року. Найбільший галузевий форум, тема якого – «Комунікації завтрашнього дня: пазл успіху» – умістить у форматі одного дня найактуальніші питання й кейси та збере на своєму майданчику провідних представників професійного співтовариства і суміжних галузей.

Голова Організаційного комітету XVI Міжнародного PR-Фестивалю Олена Дерев’янко: «Ми живемо в такий цікавий час, що майбутнє стає усе менш і менш прогнозованим. Але паростки майбутніх тенденцій видно вже сьогодні. Про них і поговоримо на Фестивалі».

Уже за традицією XVI Міжнародний PR-Фестиваль відкриє голова Оргкомітету Фестивалю, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service Олена Дерев’янко з оглядом «Сучасні тенденції розвитку PR-індустрії: оператори ринку, інструментарій, значення». Потім учасників Фестивалю привітає з надихаючою промовою спеціальний гість – МиколайТимощук, виконавчий директор найбільшого бізнес-конгломерату UFuture, інвестиційної групи заснованої українським підприємцем Василем Хмельницьким.

У першій частині ранкового блоку керівник PR-департаменту фармацевтичної компанії «Фармак» Олена Зубарєва поділиться думками й досвідом на тему «Кризові комунікації. 3 кроки, що змінюють реальність», виконавчий директор БФ «Майбутнє Нації» Марія Андреас у презентації «Синергія репутаційних стратегій бізнесу та некомерційних структур» розповість, як ефективно поєднувати репутаційні активи бізнес- і благодійних організацій, а Chief Marketing Officer в Romanov Empire Гліб Байбаєв відкриє аудиторії тонкощі спілкування з «ЛОМами» у своїй доповіді «Influence Marketing: як використовувати блогерів і лідерів думок в PR-комунікаціях і просуванні брендів для аудиторії міленіалів».

Другу частину ранкового блоку фестивальної програми відкриє панельна дискусія «Портрет українського PR-фахівця: учора, сьогодні, завтра», учасниками якого стануть: Вікторія Єсауленко, директор з маркетингу юридичної фірми «Астерс», Катерина Ковалевська, голова Європейської HR-асоціації, голова наглядової ради HR-forum, Олена Горячева, начальник відділу комунікацій та зв'язків із громадськістю АТ «ОТП Банк», і Олена Привалова, PR-експерт небанківського фінансового ринку та правового сектору, радник з комунікацій проекту «Судова реформа».

Про користь професійної освіти для побудови корпоративної PR-кар'єри далі розповість директор з корпоративних комунікацій ПАТ «Укртелеком» Михайло Шуранов. Керуючий корпоративними комунікаціями «Філіп Морріс Україна» Олексій Калініченко присвятить свій виступ специфіці вибудовування комунікаційної стратегії транснаціональних компаній в Україні. І завершать ранковий блок виступ засновника компанії «Дім роботів» Влада Котова на тему «Технології майбутнього: логіка популяризації» і доповідь «Віртуальна та доповнена реальність у PR» засновника і керівника компанії WeAR Studio, AR-фаната і VR-ентузіаста Дарини Федько.

Пообідню частину фестивальної програми відкриє Євгенія Близнюк, CEO корпорації Corestone, яка проведе паралель між медіа та четвертим виміром. Ще одна паралель – між партнерами з бізнесу та партнерами з піару – тема наступної презентації, автор якої – перший заступник генерального директора Міжнародного аеропорту «Бориспіль» Євгеній Дихне. Після чого на нас чекає зустріч із ще одним спеціальним зоряним гостем форуму. Ним цього разу стане популярний радіо- і телеведучий, шоумен Андрій Доманський.

Наступна частина другого блоку – щось на кшталт стислого посібника з PR-боротьби. Як працювати з токсичними об'єктами PR-просування, розповість редактор розділу «Авто.ТСН.ua» у компанії «Студія 1+1» Віталій Максимов. Керівний партнер RED Community Тетяна Шульга докладніше зупиниться на методах PR-протидії корпоративному шантажу. А доповідь голови Комітету з питань адвокатської етики НААУ Андрія Циганкова буде присвячена синхронізації юридичних і комунікаційних аспектів для вибудовування максимально ефективної стратегії захисту репутації.

Завершить робочу частину фестивальної програми дискусія «Пліч-о-пліч у боротьбі за репутацію бізнесу: PR і корпоративна безпека бізнесу». Її учасниками стануть провідні фахівці комунікаційної галузі Олена Дерев’янко, віце-президент Української PR-Ліги, партнер агентства PR-Service, доктор економічних наук, Анна Лічман, начальник управління з корпоративних комунікацій корпорації «АТБ», Віра Тарасенко, начальник відділу зі зв'язків із громадськістю та ЗМІ Forward Bank, Євген Загорулько, керівник департаменту зі зв'язків із громадськістю «Смарт-Холдингу», а також авторитетний юрист, голова правління громадської організації «Асоціація професіоналів корпоративної безпеки України», член Американської спілки промислової безпеки Сергій Погрібний, директор з ризиків і безпеки «Смарт-Холдингу» Іван Герасимович.

Кульмінаційною подією XVI Міжнародного PR-Фестивалю стане церемонія нагородження переможців IV Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти».Результати рейтингу також будуть опубліковані у спеціальному випуску «Репутаційні АКТИВісти» і поширені з тиражем журналу «Новое время».

Після насиченого інформацією дня учасників Фестивалю чекає яскрава after party, де за келихом шампанського можна буде поспілкуватися у неформальній обстановці та послухати популярні хіти у виконанні професійної кавер-групи EltonClapton.

Нагадаємо, що Міжнародний PR-Фестиваль традиційно проводиться під егідою Української PR-Ліги, а його генеральним організаційним партнером є агентство PR-Service – визнаний лідер українського ринку PR-послуг.

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter