Намагання столичної мережі кав'ярень здійснити "ребрендинг", змінивши назву лише на одну літеру, викликало обурення серед українців.
Засновник мережі книгарень "Сенс" Олексій Ерінчак поширив цей допис на своїй сторінці у Facebook, де користувачі почали активно реагувати на "ребрендинг" кав'ярень.
Українська письменниця і перекладачка Євгенія Кузнєцова, чий допис поширив Ерінчак, вирішила прокоментувати "ребрендинг" однієї мережі столичних кав'ярень. Розповідає:
"Про напівміри.
Була собі мережа Горькій.
Нагадаю, Максім Горькій - більшовицький ідеолог, засновник соцреалізму. Свого часу їздив на соловки і написав репортаж, як там харашо вʼязням. Зараз би ця су*а їздила б в Маріуполь з «турами по заброшкам».
Мережа усвідомила помилку і стидліво прибрала літеру «о».
Обожнюю таке.
Все одно що назватись х**лом, а потім переназватись хйлом".
У коментарях на сторінці засновника книгарні "Сенс" користувачі обговорювали цю тему. Зокрема, користувач Олександр Морозюк написав:
"Так, це коли немає усвідомлення, а є лише відчуття тиску від суспільства. Таких багато прикладів, на жаль. Як ось простонаше молочка".
Читайте також в "Апостроф Lime", як українців обурила російська мова у виставі "Золоте теля" Одеського театру музкомедії. У мережі також звернули увагу на інші вистави російською мовою у репертуарі театру.