Намагання столичної мережі кав'ярень здійснити "ребрендинг", змінивши назву лише на одну літеру, викликало обурення серед українців.

Засновник мережі книгарень "Сенс" Олексій Ерінчак поширив цей допис на своїй сторінці у Facebook, де користувачі почали активно реагувати на "ребрендинг" кав'ярень.

Українська письменниця і перекладачка Євгенія Кузнєцова, чий допис поширив Ерінчак, вирішила прокоментувати "ребрендинг" однієї мережі столичних кав'ярень. Розповідає:

"Про напівміри.

Була собі мережа Горькій.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Нагадаю, Максім Горькій - більшовицький ідеолог, засновник соцреалізму. Свого часу їздив на соловки і написав репортаж, як там харашо вʼязням. Зараз би ця су*а їздила б в Маріуполь з «турами по заброшкам».

Мережа усвідомила помилку і стидліво прибрала літеру «о».

Обожнюю таке.

Все одно що назватись х**лом, а потім переназватись хйлом".

Фото: facebook


У коментарях на сторінці засновника книгарні "Сенс" користувачі обговорювали цю тему. Зокрема, користувач Олександр Морозюк написав:

"Так, це коли немає усвідомлення, а є лише відчуття тиску від суспільства. Таких багато прикладів, на жаль. Як ось простонаше молочка".

Читайте також в "Апостроф Lime", як українців обурила російська мова у виставі "Золоте теля" Одеського театру музкомедії. У мережі також звернули увагу на інші вистави російською мовою у репертуарі театру.