Глибочицька вулиця, яка розташована у Шевченківському районі міста Києва, пролягає від вулиці Січових Стрільців (колишня Артема) до вулиці Нижній Вал та Вознесенського узвозу (колишня Смирнова-Ласточкіна).
Про це пише Клуб корінного киянина.
Вулиця відома з кінця XVIII ст. як частина давнього шляху від Подолу на Житомирську дорогу, який ще називали Биховською дорогою від невеликої місцини Биховщина на цій трасі.
Читайте: Як виглядав Київ у 1918 році з висоти пташиного польоту: вражаючі кольорові фото
Назва вулиці походить від струмка Глибочиця, який починався від невеликих джерел і протікав глибоким урочищем (Глибочицьким яром) між Щекавицею та Кудрявцем у бік Подолу. Вздовж русла Глибочиці і було прокладено вулицю.
Тривалий час Глибочицька була невпорядкованою, але у 1906 році її благоустроєм зайнялася міська влада й через три роки по ній були прокладені трамвайні колії.
У XIX ст. забудова складалася з типових одно-, двоповерхових дерев'яних та змішаних будинків, переважно на 3 чи 5 вікон по фасаду. За розписом вулиць Києва вулиця належала до найнижчого 4-го розряду і лише в останній чверті XIX ст. тут почалося зведення дво-, триповерхових цегляних будинків.
В другій половині XIX ст. та на початку ХХ ст. вздовж вулиці зводилися будівлі промислових підприємств: Дніпровського машинобудівного заводу Млошевського, дріжджового заводу братів Чоколових тощо. Над частиною вулиці домінували будівлі Покровського жіночого монастиря, на Глибочиці була дерев'яна брама зі входом на територію монастиря.
З 1960-х років почалась реконструкція вулиці, змінено рельєф схилу Щекавиці у місці її прилучання до Глибочицького урочища.
Історичну житлову забудову було знесено перед Олімпіадою-80. де зробили індустріальний квартал. Вулицю було відведено під забудову промисловими підприємствами.
Нагадаємо, завдяки архівним світлинам можна побачити, на яких трамваях у 70-х роках минулого сторіччя їздили кияни та гості міста.
- Вас може зацікавити:
Як будували метро в Києві: в мережі згадали історичні фото
Як будували в Києві метро "Хрещатик": історичні фото
Київський метрополітен міг стати першим: в мережі згадали цікаві факти