Завдяки архівним світлинам можна не лише "познайомитися" з Києвом у 1960-х роках, але й побачити, якими були "маршрутки" на початку минулого століття.
Фото опублікували на Facebook-сторінці ""Спрага": в Києві цікаво".
"1901 рік. Маршрутка "Київ – Житомир".", - йдеться у повідомленні.
На знімку можна побачити карету із кучером закритого типу запряжену кіньми. Поруч ще двоє людей – пасажири або випадкові перехожі. На візку написано "Кіевъ Житоміръ". На тлі видно магазин "Паштетная", а трохи далі видніється аптека.
Варто зазначити, що перші автобуси, схожі на сучасні, почали курсувати вулицями Києва із 1925 року. Хоча проєкт введення в експлуатацію в Києві восьми автобусних ліній з передачею їх у концесію було розроблено ще наприкінці першої декади XX століття. Втім тоді реалізувати це не вдалося через відсутність охочих підприємців вкладати гроші у сумнівний, як вважалося, проєкт.
Читайте також: Залишився лише на фото: в мережі показали, який вигляд мав найпопулярніший магазин в Києві 50 років тому
Перше автобусне сполучення за маршрутом "Пл. ІІІ Інтернаціоналу — вул. Л. Пятакова" (теперішні Європейська пл. — вул. Саксаганського) було відкрито 10 грудня 1925 року після встановлення радянської влади в України. Проте ще протягом десятиліть цей транспорт не мав популярності через те, що дороги були поганими, а самі автобуси - фактично, вантажівки, пристосовані для перевезення пасажирів, - постійно ламалися.
Популярнішими стали автобусні перевезення з 50-х років минулого століття. Тоді до Києва почали надходити удосконалені автобуси, а маршрути розгалужуватися.
У 1981 році був відкритий автобусний парк № 6, що став обслуговувати новий житловий масив Оболонь. Двома роками пізніше автобуси з'явилися на житломасиві Вигурівщина-Троєщина — найбільшому житловому масиві Києва. У парку в найкращі роки було 400 "Ікарусів", які обслуговували Троєщину, Оболонь, Мінський масив і Виноградар.
Розпад Радянського Союзу не міг не позначитися і на автобусному транспорті Києва: постійно скорочувалися випуски на наявні маршрути, вкорочувалися довгі маршрути. Гостро відчувався брак рухомого складу. Аналогічна ситуація була і з пасажирськими перевезеннями трамваєм і тролейбусом. Тоді ситуацію врятувало введення таксомоторних перевезень.
Вчергове розвиватися автобусні перевезення почали на початку 2000-х років, коли до столиці почали надходити нові автобуси.
Раніше ми показували, який вигляд мала церква Пирогоща до і після знищення більшовиками.
- Вас також може зацікавити:
Київський метрополітен міг стати першим: в мережі згадали цікаві факти
Зараз на цьому місці елітний район: як виглядала Воздвиженка у 1970-80 роках