RU  UA

Понеділок, 18 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Події

Новини

17 листопада

Всі новини

Стрес у дитини та каліцтва у подруги: жінка розповіла про жахливий сервіс у київському ресторані

Розкішний ресторан у Києві потрапиву скандал через погане обслуговування. Киянка поскаржилася на каліцтво своєї подруги та нервовий зрив у дочки.

Про це розповіла відвідувачка закладу Юлія Чудновець.

За її словами, разом із дитиною та подругою вона захотіла спробувати "високу кухню". Ціни коливаються у межах 400-500 грн. Ішов дощ, а підлога у закладі була теж мокрою. В результаті Юлія кілька разів сама мало не послизнулася, а її подруга зламала три передні зуби. У ресторані за подібний інцидент не запропонували жодної компенсації. Однак далі дитина Юлії зсунула два стільці, щоб прилягти:

"Підійшла офіціантка і попросила, щоб я посадила дитину на одному стільці. Я відповіла, що вона так лежала у найкращих ресторанах світу, де їй приносили подушку та плед і жодного разу не просили сісти рівно, бо вона дитина. На це офіціантка вирішила поговорити безпосередньо з малою. Аля сіла рівно. А коли пішла офіціантка, розплакалася", - пише відвідувачка.

Жінка не написала негативного відгуку про заклад навіть після цього випадку. Але пізніше їй зателефонували та запропонували відвідати ресторан ще раз...

Коли вона опублікувала пост про це у соцмережах, сталося наступне:

"Вже другий день Міралі пишуть мені негатив у коментарях (...) Ресторан прийшов у коментарі і замість нормального вибачення виклав своє ставлення до події. Хибне. На моїй сторінці! Іноді досить просто людського вибачення. Дівчина, яка зламала зуби, може сама купити цей ресторан. Компенсація і, тим більше десерт, їй точно не потрібні. А ось трохи людяності Міралі та його персоналу не завадить", - пише Юлія

Але на цьому історія не закінчилася: їй зателефонували з ресторану і вибачилися, а потім надіслалаи фотографії з камер спостереження, де дочка Юлії закинула ноги на стілець...

Раніше "Апостроф" повідомляв, що київський офіс української компанії відмовив у співбесіді кандидату та потрапив у мовний скандал.