Тук-тук, який перевозить чайне листя, дерев'яні колони з медальйонами, маски, привезені зі Шрі-Ланки, динамічні інсталяції та арт-об'єкти з леопардами, слонами та павичами, дегустаційна зона чаю і, нарешті, QR-екскурсія по одному з наймальовничіших островів світу - все це в новому тематичному "Сільпо" в Києві на Багговутівській, 17-21.
Про це повідомляє прес-служба мережі.
"Створення цього супермаркету - новий формат культурної дипломатії. Це перший випадок, коли уряд іншої країни підтримує відкриття супермаркету в Україні, - розповідає директор з маркетингу "Сільпо" Катерина Огуряева. - Для нас це можливість перетворити торгові площі в простір для культурного розвитку і нових вражень, де відвідувачі можуть поринути в атмосферу іншої країни. Такий досвід особливо важливий, коли кордони країн фізично закриті".
На вході в супермаркет гостей зустрічають прапори Шрі-Ланки з золотим левом на червоному тлі і напис "Сільпо" сингальскою мовою, на якому в основному розмовляють остров'яни. Інтер'єр магазину стилізовано під джунглі: на стінах зображені зелені зарості, а під стелею стрибають мавпи. Окрему зону присвячено головному хижакові острова - шріланкійскому леопардові. Не забули і про чай: в новому супермаркеті представлений найбагатший асортимент цейлонського чаю в мережі - понад 130 видів.
Окрасою простору стали традиційні маски з тропічного дерева. Їх спеціально привезли з Шрі-Ланки. У кожної маски своє значення: зображення голови павича приносить щастя, маска з язиками полум'я дає енергію, а зображення кобри обіцяє захист.
Крім того, біля кожної тематичної інсталяції в супермаркеті розміщено QR-код, який дозволяє відправитися на екскурсію по острову.
"Ця концепція співпраці - хороший приклад популяризації культури Шрі-Ланки в інших країнах, - розповідає Павітрі Пейріс, представник уряду Шрі-Ланки, директор з просування Чайної ради Шрі-Ланки. - При створенні супермаркету нам було важливо показати природну красу і культурні особливості острова, а також його унікальну відмінність - сотні сортів цейлонського чаю, відомих у всьому світі. Для цього ми запросили команду "Сільпо" відвідати нашу країну і вивчити її традиції, історію, побачити всі визначні пам'ятки. Ми дуже раді, що тепер в Україні є куточок нашої батьківщини і унікальний відділ цейлонського чаю, в якому представлено понад 130 сортів".
Чайна рада Шрі-Ланки - державний орган країни, відповідальний за розвиток чайної індустрії і популяризацію цейлонського чаю в усьому світі. Представлений різними зацікавленими сторонами: виробниками, брокерами, експортерами і т.д.
"Сільпо" - одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на липень 2020 налічує 263 супермаркету, в тому числі 4 делікатес-маркету Le Silpo. У компанії діє проект підтримки та розвитку малих українських виробників "Лавка традицій", продукцію яких можна придбати в "Сільпо" і делікатес-маркетах Le Silpo. Входить в одну з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. "Cільпо" - один з небагатьох в світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Раніше три дизайнерських супермаркету "Cільпо" увійшли в Europe's Finest Store 2019 - топ-25 кращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine.