Суецький канал, який є одним із найбільш навантажених ділянок морських торговельних шляхів, вдалося повністю розблокувати. Втрати від блокування каналу оцінюють у 9 млрд доларів на добу.
Подробиці - у сюжеті Апостроф News о 14:00 на Апостроф TV.
Гігантський контейнеровоз Ever Given зняли з мілини. На зрушення судна з мертвої точки пішло шість днів. У неділю, 28 березня, рятувальники спробували використати високий приплив, аби звільнити судно. З-під носової частини вичистили понад 27 тисяч тонн мулу та піску.
Однак технічні особливості контейнеровоза, сильні вітри та припливи не залишали спецслужбам жодних шансів. До операції залучили додаткові буксири, проте рятувальники побоювалися: у разі докладання занадто великих зусиль, чотиристаметрове судно могло розколотися навпіл.
Президент Єгипту наказав розвантажувати корабель, якщо чергова спроба зрушити його з місця провалиться. На собі судно перевозило понад 18 тисяч контейнерів загальною вагою у 220 тисяч тонн. За підрахунками експертів, спеціалістам знадобилися б тижні. Наслідки такого тривалого блокування складно було передбачити, оскільки Суецький канал - одна з найзавантаженіших ділянок морських торговельних шляхів.
Ever Given закрив прохід майже 500 кораблям. Після ледь не тижня у заторі деякі судна змінили маршрут і рушили довкола Африки.
Востаннє подібну ситуацію Єгипет пережив у 2017 році, коли через технічні проблеми на мілину сів японський контейнеровоз. Тоді єгиптянам вдалося відновити судноплавство за кілька годин.