Міністерство освіти і науки України затвердило календарний план організації та проведення Національного мультипредметного тесту (НМТ) у 2024 році, необхідного для вступу до закладів вищої освіти.
Про це йдеться у відповідному наказі міністра.
Читайте також:"Йдуть дискусії": нардеп про скасування відстрочки 30-річним студентам від мобілізації
Тестування проходитиме у дві сесії - основну та додаткову:
- основна пройде з 14 травня до 25 червня;
- додаткова - з 11 по 19 липня.
Також передбачено два періоди реєстрації осіб, які бажають узяти участь в НМТ: основний та додатковий.
- Основний триватиме з 14 березня до 11 квітня включно. А до 15 квітня зареєстрований учасник матиме змогу в персональному кабінеті внести зміни (наприклад, вибрати інший предмет чи населений пункт в Україні/за кордоном, у якому він бажає пройти НМТ).
- У додатковий період (10-15 травня) зможуть зареєструватися для проходження НМТ під час додаткових сесій особи, які з поважних причин не змогли цього зробити під час основного періоду реєстрації. Також у цей час зможуть подати документи ті, хто отримав відмову під час реєстрації в основний період. Зміни до реєстраційних даних вони зможуть вносити до 19 травня.
З 8 травня для зареєстрованих учасників основних сесій НМТ з’явиться можливість завантажити зі своїх персональних кабінетів запрошення, де буде зазначено дату, час і місце проведення НМТ. Учасники додаткових сесій матимуть змогу дізнатися про дату, час і місце проведення тестування після 8 липня. Інформацію про результати основних сесій НМТ за шкалою 100-200 балів буде розміщено в персональних кабінетах учасників до 2 липня, додаткових сесій - до 26 липня.
Завантажити графік НМТ можна у форматі PDF.
Також, стало відомо , скан-копії яких документів знадобляться вступникам для реєстрації на НМТ-2024. Зокрема, усі документи можна поділити на основні, які знадобляться для реєстрації всім без винятку, і додаткові, які майбутні вступники мають подати за певних умов.
Так, майбутнім абітурієнтам необхідно буде обов’язково завантажити у свій електронний кабінет скан-копії:
- паспорта або іншого документа, що посвідчує особу (на підставі якого здійснюється реєстрація для участі в НМТ);
- документа, що підтверджує інформацію про освіту: для цьогорічних випускників - це довідка з місця навчання, а для випускників минулих років - свідоцтво про повну загальну середню освіту;
- картки платника податків або паспорта громадянина України, куди внесені дані про РНОКПП.
У деяких випадках вступники мають додати до реєстраційної заяви електронні копії:
- свідоцтва про зміну імені, шлюб або розірвання шлюбу (якщо в документах є розбіжності в персональних даних);
- медичного висновку про створення особливих (спеціальних) умов для проходження НМТ за формою № 086-3/о, затвердженою наказом МОН і МОЗ №1027/900 від 29 серпня 2016 року (для осіб з особливими освітніми потребами);
- перекладу документів українською мовою, які були надані для реєстрації (переклад має бути нотаріально засвідчений; для осіб, які подають документи, оформлені іноземною мовою);
- документа, який містить інформацію про причину невнесення інформації про РНОКПП;
- документа, що підтверджує причину, яка унеможливлює участь в основних сесіях НМТ.
Звертаємо увагу, що кожна електронна копія документа (відсканована чи сфотографована) має бути окремим файлом у форматі .png або .jpg розміром не більше 1 Мб. Після успішної реєстрації та її підтвердженням регіональним ЦОЯО майбутні абітурієнти зможуть сформувати персональний сертифікат для участі в НМТ. Ця функція стане доступною не пізніше ніж через сім календарних днів з дня надсилання інформації на обробку.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що в Україні студенти в академічній відпустці підлягають призову на військову службу на особливий період, якщо в них немає підстав для відстрочки.
- Вас також може зацікавити:
Чи скасують відстрочку для "літніх студентів": в Раді дали пояснення
Студентам-бюджетникам готують важливі нововведення: зміни сподобаються не всім
Кількість студентів-"пенсіонерів" зросла у 23 рази: як військовозобов’язані ховаються від призову