RU  UA  EN

Вівторок, 7 травня
  • НБУ:USD 39.15
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.15

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

AB InBev Efes та Corona влаштовують екологічну акцію до Всесвітнього дня охорони довкілля

новини компаній

8 червня 2018 року компанія AB InBev Efes разом із брендом Corona провела в Києві екологічну акцію під назвою Corona Save Trukhaniv Island 2018. Подія приурочена до Всесвітнього дня охорони довкілля, який відзначається щороку 5 червня під егідою ООН. Мета заходу – спільними зусиллями очистити від сміття узбережжя Труханового острова.

Цьогорічною темою Всесвітнього дня охорони довкілля ООН обрала боротьбу із забрудненням планети пластиковими відходами. Ця тема перегукується із Глобальними цілями сталого розвитку 2025 компанії AB InBev Efes, а також колаборацїі бренда Corona зі спільнотою Parleyfor the Oceans для вирішення проблеми забруднення пластиком морських екосистем.

Акція невипадково відбудеться 8 червня, у Всесвітній день океанів. У 2017 році був створений альянс Corona та Parleyfor the Oceans з метою просування глобального руху – захистити 100 островів до 2020 року. Бренд Corona закликає долучитися до проекту всіх небайдужих. Українська команда також вирішила приєднатися і зобов’язалася прибрати Труханів острів у Києві.

«Участь нашої компанії у заходах до Всесвітнього дня охорони довкілля та Всесвітнього дня океанів підтверджує послідовність, з якою ми втілюємо у життя Глобальні цілі сталого розвитку 2025, – говорить Дмитро Шпаков, президент AB InBev Efes. – Колективне прибирання Труханового острова – це ще один важливий спільний крок у краще майбутнє. Цьогоріч в ініціативі братимуть участь не лише співробітники нашої компанії, а й чимало волонтерів. Таким чином, AB InBev Efes поширює своєрідний «вірус» відповідального споживання та природокористування за межі компанії».

Також спеціально до Всесвітнього дня охорони довкілля AB InBev Efesстворить глобальне відео за участі співробітників компанії з різних регіонів планети, у якому вони розповідатимуть про свій внесок у втілення цілей сталого розвитку компанії та ООН. Відео під назвою «Сталий розвиток – це моя справа» об’єднує історії колег, які розробляють нові технології для збереження енергії у процесі пивоваріння, працюють над поліпшенням умов життя місцевих громад, співпрацюють із фермерами, які є постачальниками сировини, вирішують питання ефективного водокористування тощо. У таких спосіб компанія хоче подякувати своїм співробітникам за їхню відданість спільним цілям та заохотити інших приєднуватися до корисних ініціатив.

«Захист довкілля є одним із основних напрямів стратегії корпоративної соціальної відповідальності нашої компанії та однією з чотирьох пріоритетних цілей її сталого розвитку, – говорить Денис Хренов, в.о. генерального директора AB InBev. – Акція Corona Save Trukhaniv Island 2018 – це не велика, але дуже важлива крапля на ниві наших екологічних ініціатив».

Що ж до співпраці Corona та Parley for the Oceans, всесвітньо відомий пивний бренд не лише проводить інформаційну кампанію та підтримує низку екологічних акцій, а й перейняв стратегію Parley AIR (Avoid – уникати, Intercept перехоплювати, Redesign модернізувати) та мінімізує використання пластику при виробництві й реалізації своєї продукції.

Інформаційна довідка:

AB InBev Efes є одним із лідерів українського пивоварного ринку та є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev та найбільшої пивоварної компанії Туреччини Anadolu Efes.

AB InBev Efes має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck’s, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller; а також локальних ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», «Жигулівське Оригінальне».

Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter