Серіал Netflix "Гра в кальмара" перетворив південнокорейську модель Чон Хо Йон на світову знаменитість. У популярному трилері дівчина зіграла моторну Кан Се Бьок та прокинулася знаменитою - всього за пару тижнів на її сторінку в Instagram підписалися близько 20 млн підписників, а тепер вона зірка свіжого випуску Vogue Korea.
На сторінці модного глянцю в Instagram з'явилися три обкладинки прийдешнього випуску, для яких Чон Хо Йон позувала у стильних образах від бренду Yves Saint Laurent.
"Модель, акторка та суперзірка Чон Хо Йон, на яку тепер звертають увагу в усьому світі", - вказали в редакції корейського Vogue.
Як і віщували глядачі, в жовтні, менш ніж через місяць після прем'єри, серіал "Гра в кальмара" став найпопулярнішим шоу на Netflix. Історію бідняків, які грають у жорстокі ігри на виживання заради вагомого грошового призу, подивилися зі 111 млн акаунтів стрімінгового сервісу.
"Гра в кальмара" стала хітом №1 в 94 країнах світу, в тому числі і в США. На кінопорталі Rotten Tomatoes серіал отримав 91% позитивних відгуків глядачів.
- А тим часом бренд Vans як ніколи розпродає свої білі сліпони. Вся справа в тому, що схоже взуття протягом усіх дев'яти серій носили герої "Гри в кальмара", і тепер його продажі зросли на 7800%.
- Читайте також на theLime, як через помилку авторів "Гри в кальмара" бідолаха-мешканка Кореї почала щодня отримувати більше тисячі дзвінків. Netflix відреагував на інцидент і вже почав редагувати сцени серіалу.
Найцікавіші історії та новини дня тепер у Telegram! Підписуйтесь на канал theLime та дізнавайтеся про них швидше.