Як підготувати інформаційне поле для призначення потрібного кандидата на значущу посаду. Як впливати інформаційно на конкурсні комісії і прокачати потрібного кандидата, розповідає Reputation Management expert Борис Тизенгаузен спеціально для "Апостроф TV".
Сьогодні закони приймаються і відхиляються у Фейсбуці, а посади займають люди, правильно прокачані в інформаційному полі. На прикладі призначення кандидата в держкорпорацію можна розглянути правила, за якими ведуться інформаційні кампанії.
Інформаційну кампанію необхідно починати за три місяці до призначення кандидата. За цей час потрібно зібрати інформацію про кандидатів і членів конкурсної комісії - визначити, що вони читають, хто на них впливає. Потрібно визначити, хто стоїть за кожним з кандидатів. Після цього можна починати інформаційну кампанію.
Другим етапом є кампанія, яка підігріває інформаційне поле. У цей момент необхідно визначити трійку найбільш вірогідних кандидатів - наш кандидат, непрохідний і конкурент. Таким чином в боротьбі беруть участь два кандидати, які мають шанс на перемогу. Але для перемоги у конкурсі необхідно правильно використовувати компромат на непрохідного кандидата і знати кому і що показувати у Фейсбуці. Як це роблять, дивіться у відео.