Київський фунікулер, який з'єднав верхню частину міста з Подолом, поряд з іншими пам'ятками, є однією з туристичних візитівок столиці України.
Який вигляд мав фунікулер під час будівництва та в радянські часи - покаже "Апостроф".
Читайте також: Деякі будівлі залишились лише на фото: в мережі показали архівні світлини довоєнного Києва
Київській фунікулер відкрили 7 травня 1905 року. За часом спорудження є другим фунікулером в Україні після Одеського.
Фунікулер називався Михайлівським електричним канатним підйомом через близькість до Михайлівського Золотоверхого монастиря.
Ідею збудувати між верхньою та нижньою частинами міста механічний підйом у вигляді невеличкої похилої залізниці з канатною тягою подав інженер Артур Абрагамсон. Проект розробили інженери М. К. П'ятницький та М. І. Баришников.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що в мережі опублікували фото з угорського архіву, зроблені під час німецької окупації Києва у 1940-х роках.
Вас також може зацікавити:
Як виглядав Райдужний масив у Києві 50 років тому: архівні фото
Мав особливу атмосферу: фото Андріївського узвозу в Києві у 1970-80-ті роки
Улюблене місце відпочинку киян: як змінювалися легендарні фонтани з Майдану Незалежності