RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Інфраструктура

Новини

21 листопада

Всі новини

У нас радянський підхід: названі ключові проблеми з громадським транспортом у Києві

Більшість власників авто відмовляються їздити на громадському транспорті з принципу, навіть якщо ним дістатися до роботи можна швидше. Тим часом, відмова від пересування по місту на авто не тільки істотно розвантажить дороги, а й стане на користь екології.

Про це заявив фахівець з питань інфраструктури та екс-заступник міністра інфраструктури України Володимир Шульмейстер построфу".

На думку експерта, важливо зробити користування громадським транспортом більш зручним, ніж користування автомобілем.

"Коли я як автолюбитель думаю про пробки, то розумію, що на авто їхати не хочу. Але з Борщагівки я іншим транспортом не поїду", - говіт Шульмейстер.

Спеціаліст по міській мобільності та транспортного планування Антон Гаген вважає, що вся справа в радянському підході до проблеми.

"У нас радянська парадигма - мовляв, люди їздять тільки на заводи і назад. У години пік - велика кількість транспорту. А в обід або вихідні транспорт потрібно чекати 15-20, а то і більше хвилин. Кількість транспорту на рейсі збільшують тільки в піковий час. Це недобре, тому що ви змушені довго чекати громадський транспорт, якщо вам треба проїхати кудись з 10 до 17 годин ", - говорить експерт.

Антон Гаген додав, що в Києві прийнято створювати "вау-ефект" - на зразок розмалювати вагон метро або встановити Wi-Fi в автобусі - замість того, щоб подбати про базові речі.

Раніше "Апостроф" повідомляв, як зменшити кількість пробок у Києві, на думку експертів.