Кандидат в мери Києва Андрій Пальчевський замовив у соціологічної служби "Інтер-акція" рейтинг, в якому "отримав" 22,7% електоральної підтримки. Це вдвічі більше, ніж він має в інших рейтингах.

Про це в Facebook написав блогер Сергій Наумович.

Рейтинг "Інтер-акція"

"Схоже, що слідом за білбордами і лайтбоксами Пальчевський "освоює" і рейтинги. Якась соціологічна служба "Інтер-акція" намалювала йому 22,7% електоральної підтримки. (Див. скріншот, реально смішно) написане на коліні опитування замовника пішло по ЗМІ з сенсаційними заголовками "Пальчевський наздогнав Кличка", включилася ФБ-реклама", - пише блогер.

За даними Telegram-каналу "Тень на плетень", рейтинг обійшовся Пальчевському в 25 тис доларів.

У той же час в свіжому соцопитуванні Центру Разумкова у Пальчевського всього 9%, а не 22%.

Рейтинг Центру Разумкова, опублікований 14 липня

"Центр Разумкова в представленні не потребує, а ось на сайті "Інтер-акції" в розділі НОВИНИ з осені минулого року маємо новини ТІЛЬКИ про те, як "Пальчевський наздоганяє Кличка". А-ха-хааа, а в розділі "СПІВПРАЦЯ" вони про себе пишуть, що не є соціологічною службою, а "Ми - правильні лобісті!". Ретельніше треба, хлопці, як казав класик", - пише Наумович.

Пальчевський проводить чи не найбільшу масовану і агресивну передвиборчу агітацію. У зв'язку з цим блогер згадав, як в березні-квітні, в період паніки навколо коронавірусу, клініка, що належить Пальчевському, продавала тести по 500 євро: "Тепер може собі дозволити будь-яку передвиборчу кампанію. Так що чекаємо в найближчому майбутньому цифри в районі 146% підтримки".