БІЗНЕС-ПОДІЯ РОКУ
R&DBusinessSummit 2016: «Трансформація рітейлу в новій реальності»
Retail & Development Business Summit– щорічний проект Асоціації рітейлерів України, найбільший галузевий захід країни, комунікаційний майданчик для представників ринку роздрібної торгівлі і комерційної нерухомості. Ключовим продуктом бізнес-саміту є інформація про світові тенденції і напрямки розвитку у сфері ритейлу та девелопменту, аналітика ринку та прогнози.
1 грудня 2016 року в готелі PremierPalace в Києві Асоціація рітейлерів України проведе IVRetail & DevelopmentBusinessSummit.
Захід збере понад 300 перших осіб компаній роздрібної торгівлі та девелопменту. В якості спікерів у саміті візьмуть участь 40 українських та іноземних ТОП-менеджерів і власників бізнесу. Серед них Томаш Фіала — засновник і генеральний директор (CEO) інвестиційної компанії Dragon Capital, Юрій Ліщук — директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen, Леонід Погребняк — генеральний директор ювелірної мережі Золотий Вік, Володимир Тимочко – керуючий директор Dragon Capital, Євген Баранов – керуючий директор Dragon Capital, Сергій Бадрітдінов – керуючий директор MTI, Ігор Чернов — генеральний директор Спортмастер-Укра
У ПРОГРАМІ ЗАХОДУ – виступи авторитетних експертів та ключових гравців ринку ритейлу, нові ідеї, кейси та бізнес-моделі, а також церемонія нагородження ShoppingCentreAwardsта багато іншого.
Модераторами панельних дискусій виступлять:
- Валерія Толочина – директор з маркетингу дивізіону одягу і взуття Intertop (MTI);
- Володимир Поліщук – директор з маркетингу мобільної мережі ЖЖУК;
- Ярослав Романчук – президент Асоціації українських підприємців в Польщі;
- Ігор Степанов – генеральний директор Sicore;
- Наталія Дмитренко – директор департаменту маркетингу Arricano Real Estate Plc.
- Дмитро Ануфрієв – партнер, фінансове консультування, Deloitte;
- Ірина Холод – CEO Ukrainian E-commerce Expert.
Теми, заплановані до обговорення:
- Інвестиційний клімат в ритейлі та девелопменті 2016-2017
- Retail-2016. Успіхи і невдачі
- Як трансформувати мережу з урахуванням кризи і розвитку каналів збуту
- Нові нестандартні бізнес-моделі
- Як залишатися на плаву в період постійних змін
- Девелопмент. Нові концепції і формати
- Синергія ТРЦ і рітейлу в дії
- Які технології і розробки потрібні українському ринку
Контактна особа з питань програми та участі в саміті:
ОксанаПриходько
Event Manager
+38 (063) 238 99 95
AmericanChamberofCommerceinUkraine, EuropeanBusinessAssociation