Не так давно на українському ринку з'явилася молода ювелірна компанія Pozolotka, яка запропонувала українцям недорогі, але дуже якісні і вишукані прикраси Xuping: кольє, намиста, браслети, сережки на будь-який смак. На сьогодні компанія вже стала лідером серед виробників модної біжутерії і зробила справжню революцію, вийшовши на світові ринки.

Засновник бренду Pozolotka Дмитро Магоня зміг вивести компанію в лідери завдяки інженерному підходу, маркетинговим стратегіям та бездоганному сервісу. Здобувши освіту в Національному технічному університеті України, він отримав глибокі знання в галузі механіки та матеріалознавства, він розробив технологію тришарового золотого покриття для прикрас. Завдяки використанню цієї технології вироби бренду Pozolotka є стійкими до корозії та гіпоалергенними, що стало справжнім проривом на ринку.

Pozolotka: революція в біжутерії

З моменту свого заснування бренд Pozolotka намагався створювати доступні користувачам прикраси, які б не поступалися за зовнішнім виглядом і якістю виробам з дорогоцінних металів. І це вдалося - компанія досягла успіху завдяки розробці гіпоалергенного покриття на основі мідного сплаву без нікелю і підкорила міжнародні ринки, представивши свої прикраси в Італії, Німеччині, Великій Британії, Латвії та Болгарії.

За час роботи компанії було виконано понад 300 тисяч замовлень через інтернет-магазин і партнерські мережі.

Особливою популярністю прикраси від Pozolotka користуються серед українських зірок і кіновиробників, які обирають їх для своїх проєктів.

Виклики 2020 року та адаптація

Звісно, на шляху компанії були не тільки троянди, але й колючки: серйозним випробуванням для бізнесу стала глобальна криза, спричинена пандемією COVID-19. Проте Дмитро Магоня зумів не лише зберегти позиції, але й продовжити розвиток, адаптуючи бізнес до нових умов - основним каналом продажу став інтернет-магазин.

Прийнявши виклик від життя, Дмитро зміг оптимізувати логістику для прискореної доставки та зручної оплати. У цей важкий час компанія зберегла робочі місця та виплачувала зарплати під час простою виробництва. Ба більше, 15% прибутку компанії було спрямовано на допомогу постраждалим від пандемії, зокрема дитячим будинкам і будинкам престарілих.

Визнання та нагороди

Завдяки соціальній відповідальності та ефективній бізнес-стратегії, Дмитро Магоня здобув численні нагороди у 2020 році, включаючи:

  • European Business & Finance Award у номінації «CEO року».
  • Best Business Awards за підприємницькі досягнення у ювелірній індустрії.
  • Ecommerce.The Best 2020 – перемога у народному голосуванні серед 60 000 продавців на платформі Prom.ua.

Ці нагороди підтвердили статус Pozolotka як одного з лідерів серед українських e-commerce брендів.

Популярність серед зірок та співпраця з кіноіндустрією

Популярність прикрас серед українських знаменитостей, таких як Потап, Настя Каменських та Тіна Кароль, стала важливою перевагою для бренду Pozolotka. Завдяки високій якості продукції, бренд активно співпрацює з кіностудією Довженка, де режисери обирають прикраси Pozolotka за їхній елегантний дизайн і доступну вартість.

Майбутні проєкти та інновації

Попри виклики сьогодення, Дмитро Магоня продовжує працювати над розвитком бренду Pozolotka. В компанії працюють над розробкою лабораторних діамантів та муасанітів, щоб їхні клієнти отримали доступну альтернативу коштовним ювелірним виробам.

Також компанія займається цифровізацією процесів та впроваджує AI-рішення для покращення сервісу та автоматизації продажів.

В авангарді українського бізнесу

Історія становлення компанії Pozolotka і її керівника Дмитра Магоні — це приклад інноваційного підходу, стратегічного мислення та турботи про клієнтів, що дозволило вивести компанію в лідери навіть у найскладніші часи. Успіх Дмитра доводить, що правильне поєднання технологій, маркетингу та соціальної відповідальності може створити бренд світового рівня.