Лайм

Брат Меган Маркл знявся в рекламі про пограбування Букінгемського палацу

Чоловік наживається на родинних зв'язках незважаючи на конфлікт з сестрою

Зведений брат Меган Маркл Томас знявся в рекламі пива "Big Apple" в ролі злодія, що краде у королівської родини. Видання Page Six пише, що 53-річний чоловік в 30-секундному ролику з'являється в чорному костюмі і грабує "Букінгемський палац".

У рекламі Томас Маркл-молодший хапає корону королеви Єлизавети II, але потім бачить шафу з пивом і забирає пляшки. Королівська гвардія переслідує його, злодій залишає корону, але тримає пиво. Він кидає одну пляшку в якості перешкоди для гвардійця, який охоче до неї прикладається.

Герцогиня Сассекська також фігурує в ролику. Актриса Рене Вуд в ролі Меган сидить в автомобілі "Роллс-Ройс" в тіарі і коштовностях. Коли брат-співучасник сідати в авто, вона запитує, чи зміг він дістати "коштовності". Він відповідає, що прихопив дещо краще - дві пляшки класичного нью-йоркського пива.

"Безцінно!" - говорить персонаж Меган, і актори цокаються пляшками.

Сценарій для реклами написав генеральний директор компанії Classic New York Beer. Саме він розкрив ЗМІ подробиці дивного ролика, який ще не з'явився в мережі.

Сам Томас Маркл-молодший вважає, що королівська родина повинна отримати задоволення від реклами, на якій він заробив всупереч розриву відносин з Меган, яку раніше назвав "фальшивкою".

"Не думаю, що вона когось засмутить, - сказав він. - Рене відмінно попрацювала в ролі Меган. Це було кумедно, це головне".

  • Брат Меган Маркл вирішив помиритися з сестрою, але вийшло так собі. Він знову звинуватив герцогиню в сварці з батьком і заявив, що вона всім йому зобов'язана.
  • Нещодавно 75-річний Томас Маркл також продовжив звинувачувати дочку на сторінках таблоїдів. Він пояснив, навіщо віддав ЗМІ її особистого листа.

Найцікавіші новини тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал The Lime, щоб нічого не пропустити.

Читайте також

"Нова мелодія, стара істина": Лобода презентувала сингл Spogady

Співачка Світлана Лобода представила новий сингл з текстом, заснованим на особистих переживаннях