Укрзалізниця заблокували 271 клієнта, які масово скуповували квитки або маніпулювали застосунком компанії.

Про це повідомила пресслужба Укрзалізниці.

За інформацією Укрзалізниці, користувачі цих акаунтів намагались використовувати застосунок УЗ, який створено для індивідуального придбання квитків, для створення різних повʼязаних акаунтів та купівлю з них невеликої кількості квитків, щоб обійти блокування, утримання квитків, не переходячи до етапу оплати та купівлю квитків на різні прізвища.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"За аналогією фінансових установ Укрзалізниця посилила ідентифікацію клієнтів та розгорнула систему моніторингу за аномальними діями користувачів під час користування нашими онлайн-сервісами", - зазначили у пресслужбі компанії

Повідомляється, що за минулий тиждень з 4 по 10 серпня моніторингова система Укрзалізниці ідентифікувала та заблокувала 271 підозрілий акаунт. Загалом з березня заблоковано 3806 акаунтів користувачів, які здійснювали підозрілу активність.

Укрзалізниця попереджає: крім кількості придбаних квитків на різні прізвища, підставою для блокування облікового запису може стати:

Продовження після реклами
РЕКЛАМА
  • Надмірна кількість резервацій: один акаунт системно блокує місця для оплати на 15 хвилин, але саму оплату не здійснює.
  • Надмірна кількість пошукових запитів за конкретним напрямом або хаотичні запити: акаунт перевантажує систему постійними пошуками квитків. Часто так працюють бот-акаунти - тож, такі дії блокуються моментально.
  • Кількість акаунтів, привʼязаних до однієї банківської картки (іноді до різних акаунтів може бути привʼязана одна банківська картка, щоби “приховати” квиткові спекуляції), а також яка електронна пошта використовувалась для їх отримання, на які конкретно напрямки купувались квитки, тощо.

"Для боротьби зі спекулянтами, які тепер не “труться” біля кас, а все більше діджиталізуються, також налаштовані автоматичні внутрішні запобіжники (наприклад, складні CAPCHA — компʼютерні тести на визначення того, хто використовує систему — людина чи бот, та інші сучасніші запобіжники)", - зазначили в Укрзалізниці.

Раніше компанія повідомляла, що попит на популярні напрямки у серпні в 5–8 разів перевищує кількість місць - УЗ