За перший місяць роботи мобільного застосунку “Київ Цифровий” його завантажили більш ніж 200 000 користувачів.
Про це йшлося на сьогоднішній прес-конференції у КМДА, присвяченій першим підсумкам роботи нового місько застосунку “Київ Цифровий” та планам його розвитку.
Кияни та гості столиці вже встигли здійснити із застосунком понад 3, 5 млн поїздок та придбати транспортних послуг на понад 28 млн гривень.
У КП ГІОЦ запевняють, що цей додаток від початку і до кінця розроблений спеціалістами підприємства, і це предмет їхньої гордості. Перший місяць роботи показав, що додаток працює стабільно та надійно.
“Віталій Кличко та його команда взяли курс на цифровізацію всіх сервісів міста. Київ Цифровий – це елемент в структурі електронних сервісів КМДА. Ми постійно збільшуємо кількість ціх сервісів та оптимізуємо процедури взаємодії киян з містом” - відзначив на прес-конференції голова Науково-технічної ради Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Петро Оленич.
З його словами, на сьогодні найбільш амбітний проект міста – це позбавлення Києва заторів та корків.
“У співпраці з однією з найбільш авторитетних міжнародних корпорацій, ми починаємо роботу по оптимізації транспортних потоків за допомогою машинного навчання” – анонсував Оленич.
А що стосується розвитку застосунку “Київ Цифровий”, то киянам обіцяють реалізувати невдовзі можливість голосування в Бюджеті Участі та сплати штрафів за неправильне паркування. Також у ГІОЦ анонсували впровадження інтерактивної мапи наявних місць для паркування, що значно спростить життя водіям у столиці.
"Київ Цифровий" – це застосунок, що працює за принципом "місто в телефоні". Він став доступним для киян в 2021 році, та об’єднує низку міських сервісів, кількість яких постійно збільшується. Наразі застосунок використовують більш ніж 200 000 киян. У планах КМДА зробити застосунок основним інструментом комунікації міста з громадянами.