RU  UA  EN

Пʼятниця, 1 листопада
  • НБУ:USD 40.95
  • НБУ:EUR 44.20
НБУ:USD  40.95
Бізнес

Новини

31 жовтня

Всі новини

На X-Ray Marketing Conference 2021 будуть представлені нові тренди креативної індустрії - анонс

новини компаній

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- і PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час кризи, ребрендингу, збільшення лояльності аудиторії через соціальні проекти і розкажуть, як впроваджувати сміливі рішення в непрості часи.

Серед спікерів: директор з маркетингу MEGOGO Лера Толочина, директор з комунікацій АЗС WOG Олена Осипчук, директор FILM.UA Entertainment Юлія Сабадаш, директор по маркетингу Parimatch Holding Іван Ляшенко, директор з корпоративних комунікацій "Нова пошта" Олена Плахова і ще більше 15 топових експертів. Дізнатися про спікерів та зареєструватися можна за посиланням.

На X-Ray Marketing Conference можна дізнатися про наступні питання:

як побудувати ефективну комунікацію в нових реаліях, від віцепрезидента Української PR-Ліги Олени Дерев'янко;

про рекламу, яка ефективно працює навіть в локдаун, від глави департаменту маркетингу METRO Антона Жоріна;

як створити соціальний проект з хорошим результатом для бізнесу, від директора з корпоративних зв'язків "Київстар" Анни Захараш;

про нові вектори розвитку Медіасервісу, від директора з маркетингу MEGOGO Лери Толочиної.

Місцем зустрічі стане простір INVERIA flow space. Організатори, онлайн-медіа MMR і бізнес / медіа бюро Ekonomika+, створили формат участі ONLINE FREE, за яким всі бажаючі зможуть отримати досвід спікерів безкоштовно.

Після закінчення конференції учасники офлайн-формату запрошуються на Церемонію нагородження X-RAY Marketing Awards. Щорічно в рамках цієї події нагороджують кращих представників креативної індустрії. Голосування триває до 28 лютого включно. Віддати голос можна за посиланням.

Генеральний партнер X-Ray Marketing Conference - "Нова пошта". Партнер - Glo.

Організатори:

Ekonomika+ - бізнес / медіа бюро, в яке входять: лідер ділового контенту Delo.ua, онлайн-медіа про PR і маркетингу MMR.ua, дайджест ділової жінки Womo.ua і журнал "ТОП-100. Рейтинги найбільших". Компанія щорічно проводить близько 20 бізнес-заходів, серед яких: Get Business Festival: великий фестиваль для малого і середнього бізнесу; PR-марафон: огляд трендів в PR-галузі; Zavtra: конференція унікальних тінейджерів; HR-марафон: обмін кейсами між HR-фахівцями за межею стандартних компетенцій; She Congress: досвід ділових жінок; Business Wisdom Summit: стратегії і досвід змін від лідерів великого бізнесу.

Marketing Media Review - це тенденції і новини ринку реклами, маркетингу і медіа, статті про рекламних проектах, інтерв'ю з успішними особистостями в сфері маркетингу і PR.