RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

21 листопада

Всі новини

Жіноче підприємництво - неймовірна сила в побудові економіки: як пройшов SHE Congress 2021

новини компаній

Більше 17 тисяч учасників приєдналися до безкоштовної онлайн-трансляції SHE Congress 24 березня. Темою конгресу стали стратегії розвитку жіночого підприємництва. 20 бізнесвумен, СЕО, лідерів галузей поділилися досвідом і кейсами побудови команди.

Відкрила SHE Congress керівниця HR-департаменту YouControl Анна Клименко. Вона поділилася результатами дослідження про жіноче підприємництво, розповіла, чому ризикових жінок мало серед засновниць великого бізнесу. Згідно з дослідженням, з ТОП-330 компаній по виручці в 2019 тільки у 3% єдиним бенефіціаром є жінка.

Гендиректор AB&D Group, магістр філософії Кембриджського університету, дипломат Юлія Осмоловська поділилася інструментами для переговорів. Вона розповіла про помилки жінки-переговорника: відсутність підготовки, пасивність, демонстрація емоцій. За її словами, іноді жінки можуть приймати невигідні рішення, щоб не псувати відносини.

СЕО & co-founder Better Me Вікторія Ріпа розповіла, як створити міжнародний IТ-продукт. За 4 роки у додатку 90 млн користувачів по всьому світу. Серед принципів Better Me: ніяких сумнівів, люди - в пріоритеті, неминучість змін і відсутність страху перед помилками.

Про лідерство і як побудувати сильну команду, розповіла глава правління "Імперіал Тобакко Продакшн Україна" Галина Воробйова. Вона поділилася складовими лідерського інтелекту: емоційний інтелект - вміння розпізнавати емоції і керувати ними; гнучкість; відповідальність; бажання вчитися новому, розвивати команду; готовність орієнтуватися на тренди і клієнта.

Про розвиток cashless-економіки розповіла СEO fintech-компанії LeoGaming і керівник міжнародної платіжної системи LEO Олена Дегрик Шевцова.

"Жінки більш успішні в розвитку бізнесу, вони приймають рішення більш відповідально, вони мультизадачні та комунікабельні", - впевнена директорка з комунікацій, КСВ та залучення UKRSIBBANK BNP Paribas Group Яніна Ольховська. Вона поділилася проблемами, з якими стикаються жінки в розвитку бізнесу: 56% жінок відчувають брак знань; 52% не впевнені в собі і бояться ризикувати; 42% не вистачає інвестицій. Вона представила програму UKRSIBBANK BNP Paribas Group "Жінки в бізнесі", яка увійшла в перший звіт Глобального договору ООН в рамках досягнення 17 Цілей сталого розвитку.

Старший національний лідер, б'юті-експерт Mary Kay Ukraine Олена Крівченкова поділилася з учасницями принципами успіху в бізнесі. Серед них: місія - це більше, ніж заробити певну суму; не зависатиу навчанні, застосовувати знання; у вас має бути представлення, куди ви йдете, а команда - це синергія; план, і не один, бо світ змінюється.

Про те, як підприємницям виходити на глобальний ринок, в форматі панельної дискусії на SHE Congress 2021: Break the rules обговорили: засновниця бренду Ozerianko Bags Дарина Озерянко; CEO Kacho Group, співзасновниця бренду Kachorovska Аліна Качоровська; засновниця, СЕО Indposhiv Bespoke House Катерина Возіанова; засновниця Borodina Antonina Антоніна Бородіна. Модератором дискусії стала директор Офісу з просування експорту Тетяна Міськова. Учасниці прийшли до висновку: щоб бути успішним на глобальному ринку, потрібно навчитися працювати всередині своєї країни.

Теле-і радіоведуча Надія Матвєєва розповіла про публічність як частини успіху. Вона впевнена: керівниця компанії повинна думати, як створити особистий бренд і до кого звернутися за цим.

Представник штабу Світлани Тіхановської Вероніка Цепкало поділилася своєю історією і обставинами, які дозволяють жінці проявити себе як лідера і повести за собою людей.

Організатори - бізнес / медіа бюро Ekonomika+ і дайджест ділової жінки WoMo дякують партнерам заходу: fintech-компанію LeoGaming; UKRSIBBANK BNP Paribas Group; Mary Kay; HR-партнера Robota.ua; "Гольф Центр Київ"; "Експомедіа"; Единбурзьку бізнес-школу; Moneyveo; "Арт Приз"; "Інтергал-Буд" c INTERGAL CITY і CITY HUB; AB InBev Efes Україна; Latinium; "5 канал"; "Апостроф ТВ"; Marie Claire Ukraine; "Букви"; ADV EXPERT, 1 + 1 media; портал "Ліга 360".