RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

22 листопада

21 листопада

Всі новини

Проєкт, що заохочує берегти природні ресурси: Наша Ряба та Andre TAN представили колекцію одягу ICARIA

новини компаній

Відомий український дизайнер Andre TAN спільно з брендом Наша Ряба створили лімітовану колекцію одягу під назвою ICARIA для фешн-лінійки Atelier. Колекція створена за ініціативи бренду Наша Ряба, яким володіє холдинг МХП. Метою колаборації називають привернення уваги до питань переробки відходів, що є важливим завданням для усіх виробничих галузей, і є невід'ємною частиною роботи будь-якого відповідального бізнесу.

"З 2021 року МХП став членом Глобального договору ООН. Ми впроваджуємо практики для сталого розвитку нашої компанії та територій, на яких ми ведемо свою діяльність. Для нашої компанії важливо, щоб однодумців ставало більше. Тому ми вирішили запропонувати Andre зробити спільну колаборацію з нашим брендом Наша Ряба, оскільки ми в МХП, і Andre у своєму бізнесі чітко розуміємо, що питання відповідальності бізнесу сьогодні дуже актуальне", - прокоментував Олексій Безуглий, директор Департаменту маркетингу МХП.

Назва ICARIA відсилає до міфу про Дедала та його сина Ікара. Щоб втекти з острова Крит, Дедал зробив для себе та сина крила, скріплені воском. Але Ікар захопився польотом, забув наставлення батька і наблизився до сонця. Віск на крилах розтанув, пір'я розлетілося й Ікар упав у море. Пір’я символізує дотримання балансу у житті. Не переступаючи межі, суспільство здатне продовжувати існування, зменшувати вплив, та заохочувати інших берегти природні ресурси планети.

"ECO-fashion - один із найперспективніших трендів нашого часу. Бездумне споживання застаріло - фешн-індустрія XXI століття прагне бути екологічною. Грамотна переробка сміття та відходів - прагнення до новизни із турботою про благополуччя планети. Тому я прийняв рішення спільно з українським брендом Наша Ряба створити колекцію жіночого одягу ICARIA, щоб привернути увагу нашого споживача до питань переробки матеріалів та відходів, що дуже важливо не лише у фешн-сфері, а й у всіх галузях життєдіяльності людини", - стверджує дизайнер Andre TAN.

У межах проєкту було розроблено ART-колекцію, яка була представлена у Києві 8 грудня у галереї D12,створена капсульна лінійка жіночого одягу: пуховий жилет, худі, сумка, шоппер та кепка, які надійдуть до магазинів ANDRE TAN, і будуть доступні онлайн 18 грудня на сайті andretan.ua. Подивитися колекцію можна буде з 11 грудня у ТРЦ LAVINA MALL. Після закінчення терміну експлуатації, одяг з колекції ICARIA можна передати на переробку. Колекція одягу виготовлена із використанням переробленої тканини, має прозорі елементи, всередині яких є пух та застосовується перо від бренду Наша Ряба. Кольори колекції - білий та синій (символи моря та неба).

Для бренду Наша Ряба переробка відходів є важливим етапом роботи задля збереження довкілля. Побічні продукти під час виробництва м'яса птиці на заводах переробляються: перо - у борошно для виготовлення корму для тварин, курячий послід - в біогаз, жир - на біодизель та корми. В компанії функціонують найкращі очисні споруди в галузі -підприємства повертають очищені стічні води. Детальніше про проєкт за посиланням.

МХП - вертикально інтегрований холдинг, лідер української аграрної індустрії з акціонерним капіталом і активами на Балканах. Холдинг здійснює діяльність у галузях птахівництва, м'ясопереробки й тваринництва. Інноваційність дозволила МХП за десятиліття збільшити потужності з виробництва м'яса курки у три рази до понад 700 тис. тонн за підсумками 2020, потужності компанії по виробництву курятини європейського операційного сегмента склали понад 100 тис. тонн м’яса птиці. Глобальні Депозитарні Розписки МХП котируються під тикером MHPC. Серед партнерів холдингу - Міжнародна фінансова корпорація (IFC) групи Світового Банку, Європейський інвестиційний банк, Європейський банк реконструкції та розвитку та інші провідні інституційні інвестори.