RU  UA  EN

Пʼятниця, 3 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

3 травня

2 травня

Всі новини

"Укрзалізницю" звинуватили у спробі монополізувати ринок квитків під компанію з "російським слідом"

"Укрзалізниця" укладає договір на продаж електронних квитків за напрямком "Київ – аеропорт "Бориспіль" з компанією, яка має інтереси в Росії та окупованому Криму.

Про це у своїй статті пише видання 1News.

Журналісти пишуть, що в жовтні 2018 року на сайті електронних закупівель "Prozorro" з’явилась інформація про тендер з розробки спеціалізованої пасажирської інформаційної системи з оформлення квитків за маршрутом "Київ-Пасажирський - Бориспіль – Аеропорт". Вартість закупівлі – 21,3 млн гривень. Тендер був проведений з порушенням законодавства і за переговорною процедурою його виграла компанія ТОВ "ВІТЕС".

Засновником цієї компанії є австрійська фірма "Tickets Travel Network GMBH", а кінцевим бенефіціаром – Кравець Сергій Петрович, який є українським обличчям онлайн-сервісу з продажу авіаційних квитків Tickets.ua.

В свою чергу 51% Tickets.ua володіє найбільше українське авіаційне агентство "Кий Авіа", яке за даними реєстрів продовжує контролювати свою кримську філію.

"Кий Авіа" пояснило журналістам цей факт тим, що немає можливості припинити діяльніть свого кримського підрозділу через рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку.

Однак, в НКЦПФР заявили, що "Кий Авіа" до них навіть не зверталось з проханням припинити діяльність кримської компанії, або ж її перереєстрації на іншій території України крім нині окупованого Криму.

В свою чергу керівник Tickets.ua Сергій Кравець в інтерв’ю у грудні 2018 року підтверджував, що його компанія продовжує діяльність в Росії.

Учасник ринку з продажу залізничних квитків ТОВ "УНІТ", яке розробляло діючу електронну систему booking.uz.gov.ua, оскаржило тендер "Укрзалізниці", переможцем у якому стала згадана ТОВ "ВІТЕС", однак суд відхилив його скаргу. У компанії підозрюють, що для винесення такого рішення на суддів тиснули.

Журналісти додають, що враховуючи те, що суд не задовольнив скаргу "УНІТ" на незаконний тендер "Укрзалізниці", можна зробити висновок, що залізниця намагається повністю монополізувати ринок квитків під близьку для себе компанію.

Версія для друку
Знайшли помилку - видiлiть та натиснiть Ctrl+Enter
Розділ: БізнесТранспорт
Теги: