Київський "Центр комунального сервісу", який є посередником між постачальниками комунальних послуг та мешканцями столиці, вигадав нову причину не приймати показання лічильників холодної та гарячої води в абонентів.
В Україні можуть змістити термін встановлення лічильників тепла та води: що зміниться
Відповідне повідомлення опубліковано на сайті Київської міської ради.
"Комунальний концерн "Центр комунального сервісу" проводить звіряння номерів індивідуальних лічильників, щоб забезпечити коректні нарахування за послуги централізованого водопостачання та водовідведення холодної та гарячої води", – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що деякі абоненти в облікових базах не мають номера лічильника, що нібито не дозволяє завантажувати передані покази.
У споживачів просять надіслати фото чи скан-копії: актів монтажу чи опломбування лічильників; паспортів лічильників чи сертифікатів про проходження повірки; фото лічильників на момент звернення для звіряння показань та за необхідності коригування.
Разом з тим не пояснюється, як номер лічильника впливає на коректне нарахування послуги, а у законодавстві немає такого поняття як "звірка" номерів індивідуальних лічильників.
Варто зазначити, що законодавство також не покладає на споживачів жодних обов'язків щодо участі у такій звірці, у тому числі надання скан-копії документів.
Крім того, відповідно до постанови Кабміну від 5.04.2022, в умовах дії воєнного стану, а також протягом наступних трьох місяців перевірки лічильників в Україні не проводяться.
Раніше киянам пояснили, що потрібно робити у разі несвоєчасності подання показників лічильника для оплати гарячої води за комунальними рахунками.