У Києві 30 серпня тисячі городян не могли скористатися метро через збій в системі оплати. Причина неполадок була в рассинхронізації службової бази даних і кластера.
Про це повідомляє прес-служба КМДА.
"В результаті цього ядро квиткової системи не взаємодіяв із зовнішніми програмними компонентами. Зокрема, для пасажирів не функціонувала опція поповнення гаманців, транспортних карт і придбання одноразових QR-квитків. Оплата проїзду раніше купленими одноразовими QR-квитками або транспортними картами з уже набутими поїздками відбувалася гарантовано і штатно ", - уточнили в повідомленні.
Відзначається, що інженери локалізували місце технічного збою і переключили кластер службової бази даних на резервний, але перемикання відбулося некоректно. Це призвело до різкого сплеску трафіку з боку бортових комп'ютерів. Пізніше роботу системи все-ж стабілізували.
Як розповідав "Апостроф", батьки учнів шкіл Києва можуть замовити для дітей електронний учнівський квиток на проїзд в метро.