RU  UA  EN

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00
Політика

Новини

22 листопада

21 листопада

Всі новини

Політолог пояснив позицію Тимошенко перед стартом президентської гонки

Результати останнього соціологічного дослідження, яке зафіксувало подвійну перевагу Юлії Тимошенко над конкурентами, є відображенням реальної ситуації в країні.

Таку думку висловив політолог Петро Охотін.

"Тільки Юлія Тимошенко піднімає болючі питання вирішення військового конфлікту на Донбасі, високих тарифів та ситуації в комунальному господарстві. У той же час, інші кандидати намагаються зіграти на абстрактних темах. Замість того, щоб пропонувати українцям вирішення проблем, вони сперечаються про те, хто з них більш "наступний", "опозиційний" або "слуга народу", - зазначив він.

На думку Охотіна, "найбільшою інтригою є те, хто буде конкурентом Юлії Тимошенко в другому турі, куди вона з 21% підтримки точно проходить. Втім, соціологія показує, що вона переможе будь-якого з тих, хто заявив про свої президентські амбіції - Володимира Зеленського, який в першому турі підтримали б 11% від тих, хто йде голосувати, Анатолія Гриценка, який має 10% або Петра Порошенка, чий рівень підтримки впав до рівня Гриценко незважаючи на адміністративний ресурс і масовану рекламу ".

Рівень підтримки інших кандидатів виглядає так: Юрій Бойко - 9%, Олег Ляшко - 8%, Вакарчук - 6%, Євген Мураєв - 5%, інші - менше 5%.

"Рецепт високого рейтингу Юлії Тимошенко досить простий і зрозумілий людям. Її команда проводить форуми "Нового курсу", де показані механізми того як можна перемогти у війні, підняти економіку, підвищити соціальні стандарти. Не дивлячись на закиди в популізмі, вона пояснила як знизити ціни на газ вдвічі - через ліквідацію фірм-посередників і продажу населенню газу українського видобутку, який коштує менше. Зараз вона є єдиним кандидатом, який оприлюднив своє бачення розвитку України і конструктивно реагує на критику опонентів. Інші кандидати поки не говорять про стратегію для країни, а змагаються в політтехнологічних слоганах ", - підкреслив Петро Охотин.

Нагадаємо, 13 листопада було оприлюднено соціологічне дослідження, яке провело три авторитетні організації - КМІС, Центр Разумкова та Соціологічна група "Рейтинг". В опитуванні взяло участь 10000 чоловік, похибка становить не більше 1%.