Від якості шкільних підручників залежить якість освітнього процесу школярів.
Таку думку висловив один з авторів ухваленого у другому читанні та в цілому проекту Закону №5465, яким встановлюються вимоги до якості шкільних підручників.
За словами парламентаря, неприпустимо, коли в навчальній літературі містяться наукові фальсифікації або твердження, які не відповідають віковим та психофізіологічним особливостям учнів, є ознаки дискримінації, тощо.
"На превеликий жаль, в навчальних підручниках, подекуди, можна зустріти хибну та неприпустиму з наукової точки зору інформацію на кшталт залежності індивідуальних особливостей людини від групи її крові або ж рекомендацій лікування певних захворювань засобами нетрадиційної медицини", - обурюється нардеп.
"Як батьку чотирьох дітей, мені, очевидно, хотілося б, щоб мої діти навчалися по підручниках, інформація в яких базується на наукових даних, відповідає принципам системності й доступності, не містить дискримінаційних суджень чи зображень" - зауважив нардеп.
За словами Ігоря Абрамовича, з ухваленням законопроекту у батьків та вчителів з'являться можливості для реагування на ознаки, які свідчать про сумнівну якість навчальної літератури.
"Для забезпечення якості навчальної літератури здійснюватиметься її експертиза. Ті підручники, які не відповідатимуть принципам й вимогам освітнього процесу, не допускатимуться до використання в освітніх закладах", - резюмував парламентарій.