45-річний Мохаммад Фараджі з Уоллсенда (Велика Британія) випадково залишив свій ноутбук включеним, а його шестирічний син Аріо, що є фанатом вантажівок-монстрів, переглядав eBay за його спиною. Після того, як батькові прийшов рахунок у 19 тисяч стерлінгів, стало зрозуміло, що покупку зробив маленький Аріо.
Про це повідомляє Daily mail.
Фараджі спробував пояснити продавцеві, що покупка була випадковою, однак той не хотів скасовувати продаж і сказав йому, що він може прийти і забрати свою вантажівку. У PayPal же наполягають на тому, щоб Фараджі працював з eBay або продавцем, щоб вирішити проблему, але він стверджує, що це проблема платіжної системи.
"Неймовірно, але PayPal заплатив гроші, не відправивши ніяких повідомлень і не зв'язавшись зі мною, щоб дізнатися, чи хочу я дійсно заплатити таку суму", - розповів чоловік.
Не маючи можливості і не бажаючи платити приголомшливу суму, Фараджі спробував скасувати транзакцію, однак PayPal доручив фірмі по стягненню боргів стягнути з нього оплату в повному обсязі.
"Ніхто не може змусити мене купити вантажівку-монстр за 19 тисяч фунтів стерлінгів. PayPal повинен діяти більше як моя дебетова карта, вони повинні звірятися з моїм банківським рахунком, щоб дізнатися, чи є у мене гроші або це є підозрілою активністю. Я користуюся PayPal більше 10 років, але лише купував речі на 4, 10, 20 фунтів стерлінгів, ніколи не було нічого подібного", - розповів Мохаммад.
За словами чоловіка, у нього на банківському рахунку немає таких грошей, і навіть якби вони були, він при здоровому глузді не купив би машину за такі шалені кошти.
"Для такої суми грошей, яку вони відправили, повинна була бути якась додаткова безпека", - нарікає чоловік.
Малий Аріо, якому тепер заборонили користуватися ноутбуком його батька, не розумів, що він робив, коли в березні пропонував купити вантажівку. Його помилка стала для батька фатальною і чоловік вже згоден "заплатити штраф", але скасувати цю трансакцію.
Фараджі попередив людей, які користуються PayPal, що вони можуть потрапити на гачок через суми грошей, яких у них просто немає.
"Люди використовують PayPal, тому що думають, що їхні гроші в безпеці, ви думаєте, що якщо щось піде не так, ви можете скасувати їх і отримати свої гроші, але цього не сталося", - зазначив Фараджі.
В електронному листі PayPal покупцеві після транзакції вказується, що у клієнта є 180 днів, щоб відкрити суперечку в Центрі вирішення проблем, а також пояснюється процес прямого звернення до продавця.
"Якщо покупка була здійснена помилково, PayPal рекомендує безпосередньо зв'язатися з продавцем, щоб спробувати вирішити проблему в першу чергу. Якщо це не вдалося, покупець повинен зв'язатися з командою обслуговування клієнтів eBay і працювати з ними над вирішенням конкретної проблеми", - в свою чергу зазначили в PayPal.
Як повідомляв "Апостроф", дівчина жорстоко пожартувала над братом заради TikTok і "зруйнувала йому життя".